Akrapovic Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har produkt nøkkel til vista , men ikke noen cd bwahaha du vil vel ikke ha en PC til 8k med Vista? Vista er jo et elendig operativsystem, installer heller w7/8. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Vista er på en rask pc så og si det samme som Win 7 da, forutsetter da at man kveler den UAC dritten og lurer litt rundt med den hersens "bokføringa" av alle forbannede filene så harddisken ikke surrer og går hele tiden. ++ Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Vista er på en rask pc så og si det samme som Win 7 da, forutsetter da at man kveler den UAC dritten og lurer litt rundt med den hersens "bokføringa" av alle forbannede filene så harddisken ikke surrer og går hele tiden. ++ Men er det ikke like lurt å kjøpe w7/8 først som sist? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Helt klart win 8. Styrkingen av sikkerheten er helt klart den beste biten. Men det er en del forskjellig fra win 7, så det vil ta en tid å bli vant til. Når du først blir vant til det, så er det et veldig bra OS. Eneste ulempen jeg ser, er at hvis du ikke har trykkfølsom skjerm så mister du en del av de nye tingene. Endret 27. desember 2012 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
TechBird Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Tenkte at jeg kunne kjøpe en win 8 oppgraderingslisens for 249 hvis jeg fikk vista på den da.. EDIT: Har bestillt det meste av delene untatt hovedkortet som jeg fortsatt er usikker på om jeg skal ha.. Endret 25. desember 2012 av TechBird Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tenkte at jeg kunne kjøpe en win 8 oppgraderingslisens for 249 hvis jeg fikk vista på den da.. EDIT: Har bestillt det meste av delene untatt hovedkortet som jeg fortsatt er usikker på om jeg skal ha.. 1. Last ned en Vista.iso 2. Skriv inn koden 3. ??? 4. PROFIT!!! Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) EDIT: Har bestillt det meste av delene untatt hovedkortet som jeg fortsatt er usikker på om jeg skal ha.. GD65 på tilbud hjå komplett, og GD55 hjå dustin;) to gode kort, vist svart/blått og msi er greit for deg:) og gigabyte UD3H som også er bra, på dustin Endret 26. desember 2012 av bystØL Lenke til kommentar
TechBird Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 1. Last ned en Vista.iso 2. Skriv inn koden 3. ??? 4. PROFIT!!! Ok vi får se om det fungerer Lenke til kommentar
TechBird Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) GD65 på tilbud hjå komplett, og GD55 hjå dustin;) to gode kort, vist svart/blått og msi er greit for deg:) og gigabyte UD3H som også er bra, på dustin Ok, da tror jeg jeg går får denne her: http://www.komplett....71DBD87#reviews Ganske tilfeldig..Har null peiling på hovedkort.. EDIT: Bestiller det ikke før senere idag så si ifra om det er ikke er ok Endret 26. desember 2012 av TechBird Lenke til kommentar
TechBird Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Da har jeg vel alt som ska te... Takker alle for hjelpen! :grin2: Endret 26. desember 2012 av TechBird Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Fra komplett? Poenget med det HKet var jo at det var på tilbud med dustinhomedustinhome Endret 26. desember 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
TechBird Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det er tilbud på denpå komplett (se linken) Tror jeg forresten velger et av de andre i og med at jeg har bestemt meg for kjøpe nesten alt på dustin.. Denne er vel grei.. http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker Endret 26. desember 2012 av TechBird Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Fra komplett? Poenget med det HKet var jo at det var på tilbud med dustinhomedustinhome det EG skreiv var jo "GD65 på tilbud hjå komplett, og GD55 hjå dustin" gd65 er et bra valg ja, har sett en del på det: http://www.overclock3d.net/reviews/cpu_mainboard/msi_z77a_gd65_motherboard_review/12 UD3H er jo også et bra kort med gode tester, og du får det UNDER TUSEN! eg er ikkje noen ekspert, men akkurat pr dags dato vil eg kalle det beste kjøp på hovudkortfronten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå