Kurt Lekanger Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Premium Suite-oppdatering rulles ut nå, og gir deg mange nye og smarte funksjoner. Nå får du Galaxy Note II-funksjoner på Galaxy S III Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Multiview har jeg brukt kjeeeeeempemye på note(ironi) Men, den er kjekk å ha når man først trenger den. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Fikk ikke opp oppdatering på telefonen, så jeg kobla til via kies og da fikk jeg den med en gang Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 "som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den." Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 "som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den." Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden. Funker det? Hvor aktiverer du den? Virker ikke som det funker på min hvertfall.. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kan ikke Samsung få fingeren ut og oppdatere Note 10.1 snart også da??? Har allerede kommet til Tyskland og UK. Lenke til kommentar
NisseHue Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har ikke best faces "featuren", er det noen andre som ikke har denne? factory resett hjelper kanskje.... Lenke til kommentar
NisseHue Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Har ikke best faces "featuren", er det noen andre som ikke har denne? factory resett hjelper kanskje.... Måtte factory reset til.... Nå virker alt Lenke til kommentar
Hes Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 "som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den."Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden. De kunne droppa å skrive ikke slukker (det er jo en gammel funksjon som du sier), men rotasjon funksjonen funka greit igrunn Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Artig at de i promosjonsvideoen reklamerer for accessibility mode for blinde ved å la en blind person fotografere 4 personer. Jeg har en blind fetter, og han er ikke spesielt interessert i foto gitt... 4 Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 "som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den."Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden. "Smart Rotation" er en utvidelse av "Smart Stay"-funksjonen. Nå vil den som tidligere fortsette å holde lyset på, men også holde portrett-modus (og ikke bytte til landskap-modus) selv om du legger deg på siden. Med andre ord: telefonen bruker kamera for å se at ansiktet ditt ikke flytter på seg i forhold til telefonen og holder dermed orienteringen på skjermen. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kan ikke Samsung få fingeren ut og oppdatere Note 10.1 snart også da??? Har allerede kommet til Tyskland og UK. Note 10.1 ble da oppdatert for ett par uker siden? AtW Lenke til kommentar
limetime Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 "som er en utvidelse av funksjonen som gjør at skjermen ikke slukker når du ser på den."Er det noe nytt da? Har hatt det på min SIII hele tiden. Det er helt rett, du ar hatt den funksjonen hele tiden, det som er nytt er at mobilen tar et bilde av ansiktet ditt for å vite om bildet skal roteres eller ikke. Om dette er en utvidelse av "antislukkefunksjonen" kan vel diskuteres, jeg vil vel hevde det er en helt ny funksjon, selv om begge bruker frontkameraet og bildegjennkjenningsalgoritmer. Oppleves iallefall som en ny funksjon for brukeren. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 fikk akkurat min s3 i dag. Fikk ikke oppdateringen gjennom telefonen, men den står å oppdaterer via kies nå. Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Note 10.1 ble da oppdatert for ett par uker siden? AtW Dessverre, kun delvis korrekt. N8000 ble oppdatert for noen uker siden ja, men N8010/-13 har ikke sett noe... Sabla irriterende. Venter og venter (enda). Kjører ikke S3 den berørte versjonen av Exynos med sikkerhetshull BTW? Trodde de skulle fikse det før utrulling (med mindre de har gjort det, i så fall bør de få ræva i gir på de andre enhetene også)... Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 "Smart Rotation" er en utvidelse av "Smart Stay"-funksjonen. Nå vil den som tidligere fortsette å holde lyset på, men også holde portrett-modus (og ikke bytte til landskap-modus) selv om du legger deg på siden. Med andre ord: telefonen bruker kamera for å se at ansiktet ditt ikke flytter på seg i forhold til telefonen og holder dermed orienteringen på skjermen. Skjønner, takk for opplysningen. Lenke til kommentar
poisonous Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Får denne meldingen når jeg oppdaterer min: "tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere den rekkefølgen de etterspurte det i. Prøver igjen senere" Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 fikk akkurat min s3 i dag. Fikk ikke oppdateringen gjennom telefonen, men den står å oppdaterer via kies nå. Du stiller deg i kø for trådløsnedlasting når du sjekker første gang. KIES får du fortere slik du skriver, men trådløs pleier å være tilgjengelig etter et døgn eller så. Alternativt kan man bare vente og få den pushet automatisk trådløst. Jeg gidder ikke dille med KIES lengre og har trådløs lading også. ^^ Lenke til kommentar
LisaK82 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Får denne meldingen når jeg oppdaterer min: "tilgang til programvareoppdateringstjeneste tilbys til brukere den rekkefølgen de etterspurte det i. Prøver igjen senere" Den samme meldingen får jeg også... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det er en køordning og du får oppgradere den trådløst etter et døgn eller noe sånt. Alternativt kan man koble til KIES med kabel og få den øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg