DontTouchMyPhone Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei! Hvilke klasser ser ut til å klare seg best når det gjelder å soloe content i MoP (både gammelt og nytt)? Personlig har jeg bare prøvd Destruction Warlock, og det fungerer veldig bra for meg i grunn. Men hvilke andre er gode? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Tankadins og blood dk. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Blood dk, ingen over ingen ved siden. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Takk for svar! I forhold til min peronlige "karaktergruppe" tenker jeg som sådann: Det jeg ser er en fordel med Destro warlock, er muligheten for heals og at aggro er på pet. I forhold til BM hunter frykter jeg mangelen på heals, men kanskje noe er annerledes i MoP? I forhold til dk er jeg godt fornøyd med frost for øyeblikket, vil nok ikke ødelegge "fingerfølelsen" med nytt spec for øyeblikket. Men kanskje en Prot paladin kunne gjort seg, har ikke spilt på retri paladinen siden begynnelsen av cata, så der må jeg lære mye nytt uansett. Jeg har 11 chars fra lvl 85 til 90 så må prøve å velge hva som nå skal opp etter warlocken. Endret 5. januar 2013 av Omicron2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå