Leif__ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg leter etter et program der jeg kan lage hjemmesiden og publisere den. Jeg har hatt frontpage siden 2009 og er dritt lei front page. Vet du om noen andre programmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Du kan jo prøve å bruke Wordpress? Det er utrolig enkelt, men da man du selv kjøpe domen + host (som kan være gratis f.eks 000webhost.com). Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hva skal du lage? Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Du kan jo prøve å bruke Wordpress? Det er utrolig enkelt, men da man du selv kjøpe domen + host (som kan være gratis f.eks 000webhost.com). Jeg vil helst ha .net eller .no men .no da må jeg jo selfølgelig ha org nmr. Skal lage en lokal nettavis. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Å sette opp Wordpress er veldig enkelt. Anbefaler det framfor f.eks. Dreamweaver, da all funksjonaliteten er der, og det eneste du trenger å tenke på er å legge ut innhold Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Å sette opp Wordpress er veldig enkelt. Anbefaler det framfor f.eks. Dreamweaver, da all funksjonaliteten er der, og det eneste du trenger å tenke på er å legge ut innhold Da prøver jeg d. takk takk Å sette opp Wordpress er veldig enkelt. Anbefaler det framfor f.eks. Dreamweaver, da all funksjonaliteten er der, og det eneste du trenger å tenke på er å legge ut innhold Vor får jeg lastet ned dette, (Eller kjøpt på nettet da) Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg bruker EZGENERATOR.. Enkelt og greit å bruke, inneholder og mange maler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå