Nygy Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei. Når jeg slår på datamaskinen henger den seg opp, eller alle filene på skrivebordet blir hvite. Og når jeg prøver å formatere datamaskinen så kommer det ikke opp noe og det kommer heller ikke opp noe når jeg prøver å sette inne en USB- penn. Jeg får noen ganger til å dra på kontrollpanel, min datamaskin og bildene jeg inne på den. Den er blitt helt rar. Håper på hjelp så fort som mulig. Bare jeg har fått til å formatere datamaskinen, men som sagt det kommer ikke opp noe når jeg setter i cden, og når jeg drar inne på "min datamaskin" og trykker på cden der, så henger den seg bare opp og står bare å jobber... -Takk på forhånd Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det høres ut som det er behov for nyinnstallering av Windows. Det er den enkleste måten å løse slike problemer på. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hvilken maskin er det snakk om, hvilken Windows-utgave og hvor gammel er installasjonen? 1 Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kommer du inn på BIOS? Hva skjer nøyaktig under oppstart, kommer det opp noe bilde i det hele tatt? Er det laptop eller stasjonær? Trenger mer å gå på her. 1 Lenke til kommentar
Nygy Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Ja, jeg kommer inn på BIOS. Den er helt normal på oppstarten, men den begynner å bli rar, når den kommer til skrivebordet. Det er en stasjonær Maskinen er selvbygd. Det er Windows 7, jeg formaterte den for ca 2månder siden. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Prøv å start opp i sikkermodus (trykk F8 med jevne mellomrom under oppstart av maskinen) og se om det ligger noen gjenopprettingspunkter der så du kan tilbakestille systemet. Jeg tror Windows 7 har aktivert gjenopprettingspunkter som standard. Lenke til kommentar
Nygy Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg startet opp i sikkermodus også kjørte jeg Systemgjenoppretting, og etter det så ble den normal igjen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå