AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Beklager dersom denne posten er på feil sted. Jeg har lett på sidene til gathering.org, men finner ikke noe info. Hva er reglene rundt hacking på TG? Da tenker jeg på hva konsekvensene er dersom det oppdages mistenksom portscanning for eksempel. Tenker på min egen sikkerhet først og fremst.. Anonym poster: a62c7e047405ac47d320a1f9e6ca9371 Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg går ut fra at du blir utestengt fra resten av LANet og muligens fremtidige LAN. Det blir å spekulere. Du må nesten spørre på TG-forumet. Men hva har egen sikkerhet med konsekvensen den potensielle hackeren får? Endret 21. desember 2012 av Xenon54 1 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Å utestenge deg for fremtidige LAN kan de vel neppe gjøre da det vil innebære å holde et register over hvorfor du burde utestenges, noe de ikke har hjemmel til fra datatilsynet. Jeg vet TG har brukt dette argumentet tidligere, men jeg tror de har vært klar over internt at de ikke har noe mulighet til å forhindre at enkelte kommer tilbake. Jeg tror ikke TG har brutt lover på dette. Ellers holder TG seg til norske lover. De er ikke politi og har ikke ressurser til å bry seg om "mistenksom" portscanning. Når det er sagt er det vel alltids en løk med LOIC eller liknende som "hacker" ting, men vær oppmerksom på at tech crew på TG er ekstremt kyndige på sitt området og har ingen problemer med å stoppe slikt. Jeg har ingenting med TG å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå