Gå til innhold

[Løst] xbox 360 eller ps3

-mira-14-

Anbefalte innlegg

Znork, brukes fortsatt argumentet om at XBL koster penger? Det er vel hevet over enhver tvil at XBL er en bedre tjeneste enn PSN, og det er det verdt å betale for. Det koster heller ikke mer enn ca.280 kroner i året, m.a.o i det store og det hele en ubetydelig fillesum. Jeg har problemer med å komme på noe jeg bruker *mindre* penger på i året enn mitt XBL abb..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bedre tjeneste? hahaha!! jeg ler meg i hjel... nei det er ikke en bedre tjeneste i det hele tatt... hvis man skal betale så kan jeg ta den der bom avgifta som ms har, å sammeligne den med sony's ps+. som er 395kr i året og er helt frivilig selvsakt. så får mann minst ca 10 eldre aaa spill av typen borderlands osv (du får masse indie spill her også +mer) i året for den prisen.

og hvilke store titler kommer x360 med i år da???... ingen... x360 er på vei ut, som sakt når x720 kommer blir x360 dumpett som xbox1 ble. sony stopped supporten for ps2 i år... så det sier seg selv at ps3 er et bedre valg hvis man skal kjøpe denne gen konsoler i dag.

Lenke til kommentar

PS3 får en del eksklusiver i år, men for å være ærlig, så har jeg vanskelig for å se hvordan enda et God of War, enda en kjedelig interaktiv-film fra David Cage og enda et Sly skal påvirke de som ikke allerede er investert i Playstation-økosystemet. The Last of Us får mye skryt, og blir sikkert veldig bra, og ellers er det to nisje-rpger i Ni No Kuni og Tales of Xilia, pluss forhåpentligvis en lokalisering av Yakuza 5. En del spill, og mye bedre lineup enn 360's Gears og det vi vet om Wii U så langt - men betyr disse spillene virkelig noe som helst for en som planlegger å skaffe seg en PS3 i sitt syvende år på markedet? Jeg tviler sterkt.

Lenke til kommentar

jeg kan helt ufattelig lite om spill konsoller.... og prøver å bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe

Jeg ville gått for Wii U. Der har du nok ikke så alt for mange spill foreløpig, men de fleste er til gjengjeld av bra kvalitet, og du får et stort utvalg. Du trenger heller ikke betale for å være på nettet om du kobler den til et trådløst nettverk (burde være en enkel sak), og du kan bruke Netflix, youtube osv på den.

Ellers har vi jo Ouya, som kommer rundt april. Den vil være ganske billig (99 dollar pluss diverse norske avgifter, toll osv, så ca syv, åtte hundre norske kroner sånn ca.) Maskinvaren der er nok ikke den kraftigste, men du vil til gjengjeld få veldig mange bra og gratis spill. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...