Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Holder på å lage en ny hjemmeside, for mine hobbyer som er foto/video redigering og en del data.. ja også en del om hjemmekino mm.

Men det jeg lurer på er om jeg har valgt rett måte å presentere hobbyene og siden på.. hva ville du / dere ha gjort anerledes?

 

Siden er bare i startfasen, men du får kanskje et lite inntrykk likevell..

 

Ikke spar på "kruttet" fyr løs :)

 

http://mrfixit.priv.no/index.html

 

"mrfix it" har jeg hatt som kallenavn i mange år, så tenkte derfor det var lurt å skaffe meg et domene med det navnet :)

Untitled.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 3x A i webdesign fra høyere utdanning, men det første som slår meg er særskrivingen.

For eksempel:

foto galleri , video galleri ,kort filmer ,motor sport ,web siden ,elektronikk relaterte,spesial effekter,Video redigerings programmet,kamera huset,speil refleks kamera,kompakt kamera,bilde kvalitet,semi proffe,foto galleri,video klipp,temp måler,vacum slanger,sports katalysator,sport dempere,kylling ben,motor rommet,prosess industrien,gass foredling,semi proft,multimedia rom,garasje port,lyd isoleringen,lyd dørene,ventilasjons systemet,ramme lærreteog egen produserte osv.

 

(Do It Yourself) artikler kan fikses slik

(Do It Yourself)-artikler.

 

Ved å heve kvaliteten på teksten vil du fremstå som mer profesjonell.

Nå sier ikke jeg at man må frem med bibliotekkortet, men man kan sende teksten til noen som leser over den.

 

Jeg liker at du holder deg på en plass og ikke bruker hele sidens bredde.

Bildene er gode, jeg fikk lyst til å bygge hjemmekino selv.

 

Det var mine tips så langt.

post-64596-0-26529700-1356054509_thumb.png

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...