hazerd Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg måtte formatere Windows etter jeg oppgraderte specsene på pcen. Alså (C: disken) Jeg har 3 hardisker: C: Windows E: Steam mappa + Nexus mod manger ligger på denne disken (Boss+Skse loader også) F:Filmer osv.. Jeg har en haug av mods jeg ikke vil miste, så jeg tør ikke slette NMM. Jeg har installert skyrim på nytt etter jeg formaterte pcen, tror dere jeg må gjøre det samme med NMM? Når jeg går inn på Appdata for og se på plugins så finner jeg ikke Skyrim.esm som resulterer i at spillet kræsjer før jeg kommer til hovedmenyen. (alle modsene funket før jeg formaterte den så). Tror dere dette kan løses ved at jeg installere NMM på nytt siden jeg formaterte pcen? Håper noen kunne ha hjulpet meg! Endret 21. desember 2012 av ddarkyy Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 har du prøvd å starte skyrim i det hele tatt? Mener, uten å være sikker, at etter først etter første oppstart lager den skyrim.esm? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Behold mappa som NMM lagrer mods i og så sletter du NMM og reinstallerer det. Deretter setter du inn mods mappa igjen og bruke modsene. Slik jeg pleier å gjøre det. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Ska prøve det! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå