[CyB]girl Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har et stort problem, når jeg slår av maskina så slår den seg av, men starter på nytt med en gang.. Eneste måte er og holde inn power-knappen.. men da starter den helt plutselig av seg selv etter 1 time eller noe sånt.. den har aldri vært sånn før... :-? ble bare sånn helt plutselig.. Håper det er noen her som kan hjelpe meg, er lei av og stå opp midt på natta bare for og slå av maskina! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 girl"]Har et stort problem, når jeg slår av maskina så slår den seg av, men starter på nytt med en gang.. Eneste måte er og holde inn power-knappen.. men da starter den helt plutselig av seg selv etter 1 time eller noe sånt.. den har aldri vært sånn før... :-? ble bare sånn helt plutselig.. Håper det er noen her som kan hjelpe meg, er lei av og stå opp midt på natta bare for og slå av maskina! Skru av brytern bakpå PSU. Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Da tømmes jo batteriet.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 girl"]Da tømmes jo batteriet.. Nei. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Power button> instant off i bios ? disable wake on LAN og by ring/alarm hvis ikke du bruker disse. Power on function> button only Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hvis du har et ASUS kort, kan det hende at du har aktivert noe sånn som "auto power on" (det er vel ikke helt det det heter,men) eller så kan det være noe sånn som start after power loss. Det er nok i allefall noe i BIOS som er feil. Prøv å resette BIOSn ved å enten aktivere default settings eller ta ut batteriet i et minutt eller så. Lykke til! :wink: Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 girl"]Da tømmes jo batteriet.. Nei. so ? det har å si da ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 girl"]Da tømmes jo batteriet.. Nei. so ? det har å si da ? Hva lurer du på egentlig? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 girl"]Da tømmes jo batteriet.. Nei. so ? det har å si da ? ehm, kanskje dato/klokkeslett blir resetta sammen med andre innstillinger Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Power button> instant off i bios ?disable wake on LAN og by ring/alarm hvis ikke du bruker disse. Power on function> button only 1) Dette er et vanlig problem!! Sjekk dette først 2) Batteri? Tømme? Er ikke uten grunn at det kalles batteri! BIOS batteri er anbefalt byttet hvert2. år.. dvs at du må ha strømmen avslått rimelig lenge hvis du vil tømme batteriet.. 3) Kan også hende at HK ikke har det bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå