Loler54 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) prosjekt* Hei! lurer på om jeg kunne fått noen tips om hva jeg skal bruke for å få en nokså bra gaming pc. har et sånt kabinett www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649659 og lurer litt på hva som er lurt å kjøpe til et sånt et billig men kraftig! ;P Hei! lurer på om jeg kunne fått noen tips om hva jeg skal bruke for å få en nokså bra gaming pc. har et sånt kabinett www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649659 og lurer litt på hva som er lurt å kjøpe til et sånt et billig men kraftig! ;P har lite peiling på hovedkort og det der, så lurer spesielt på det og noe som passer bak også? panelet er det vel ;P Kan lite om pc bygging.. første gang Endret 21. desember 2012 av Loler54 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Budsjett? Har du CPU, PSU, GPU, SSD/HDD? Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar
Loler54 Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) ikke kjøpt noe enda untatt muligens det kabinettet.. en venn av meg selger et nytt et for 500 kr med viftene og alt så tenkte jeg skulle slå til maks 8 tusen tror jeg.. blir et langtidsprosjekt da men Endret 21. desember 2012 av Loler54 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 https://prisguiden.no/liste/132653 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå