Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

PowerFlex til Audi A6

_tHokA_

Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd PowerFlex foringer til bilen sin? Og er det stor forskjell fra originale?

Skal på med justerbart senkesett på min A6 til våren, og driver nå å små planlegger litt. Vurderer å bytte ut noen foringer forran (nr 4 og 5 på bilde). Vil jeg merke forskjell? :) Er det verdt pengene

audi-a6-c5-98-01-front-tie-bar-rear-bush.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De foringene du vil skifte er jo til krengningshemmeren, du vil nok merke noe forskjell, på at bilen blir litt tightere foran, og holder hjulvinklene litt bedre i sving.

Har skiftet ut alle foringene på min bil med powerflex/lignende, og ja det er mye forskjell. Orginale foringer er ofte noe myk kjedelig ekkel gummi som flekser altfor mye, powerflex er mye stivere og har mye mer anleggsflate mot monteringspunktene på bilen.

Husk å smøre godt med fett hvis ikke vil det knirke !

Lenke til kommentar

Ja, men jeg ville skifta ut foringer i bærearmer etc også, for de er slitt fra før, og får mer slitasje med senk, og når de da er brukt fra før, så er de allerede på vei til å dø.

Så like greit å få det på samme hjulstillingskontroll og slippe å ha alt av etter et par mnd for å skifte foringer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...