Gå til innhold

[Løst] ASUS Xonar Essence STX vs. ASUS Xonar Phoebus


Anbefalte innlegg

Hei.

Ja, som tittelen tilsier så lurer jeg på hvilket kort jeg burde gå for?

 

Jeg spiller en del FPS, men hører også en god del på musikk og ser en del film.

 

Når jeg spiller bruker jeg headset som er et SteelSeries 5H som jeg også mest sannsynlig kommer til å bytte ut ettersom jeg ikke er så fornøyd med lyden.

Har lurt på Tritton 720+, men har ikke bestemt meg. Noe å si på dette headsettet?

 

Når jeg hører på musikk bruker jeg både Headset og anlegg.

Når jeg ser film så bruker jeg stort sett anlegget.

 

Anlegg: Logitech Z-5500.

 

Hvilket kort burde jeg valgt? Er dette Headsettet er godt alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke til å kjøpe så dyre hodetelefoner nå i første omgang. Prisen vil ligge rundt tilsvarende Tritton 720+.

 

Vet jo at på komplett nå så har de et tilbud med en ubisoft bundle på Phoebus, der Assassin's Creed 3 følger med ( Som jeg skal kjøpe snart uansett) + en rekke andre (Noe uinteressente titler) til kun 1449,- Altså 100,- over vanlig pris for kun kortet. Kanskje et sted å spare et par hundre lapper for spillet på?

Lenke til kommentar

Ser ut til at det har havnet på Phoebusen.

Jeg bruker Optisk kabel når jeg bruker anlegget, siden dette lydkortet ikke har optisk utgang, kan jeg da bare bruke den som er på hovedkortet og velge i programvaren at anlegget skal bruke Phoebus kortet?

Kan jeg også benytte meg av USB headsett i en vanlig USB inngang på maskinen og la den virke med dette lydkortet?

 

Edit: Phoebus har optisk utgang!

Endret av Chipsmaster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ut til at det har havnet på Phoebusen.

Jeg bruker Optisk kabel når jeg bruker anlegget, siden dette lydkortet ikke har optisk utgang, kan jeg da bare bruke den som er på hovedkortet og velge i programvaren at anlegget skal bruke Phoebus kortet?

Kan jeg også benytte meg av USB headsett i en vanlig USB inngang på maskinen og la den virke med dette lydkortet?

 

Nei, USB overser alt som har med lydkortet å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...