Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få han til å ha lyst på meg igjen?

sexyasfuck

Anbefalte innlegg

Jeg lå med en gutt for noen mnd siden, har kjent han i 3 år og han har bestandig virka interessert i meg. Selv etter vi lå sammen snakka han bare mer og mer med meg, hver eneste dag. Han virket veldig interessert og ringte meg, sendte meldinger og startet samtaer på facebook hele tiden og han ble en del av min "hverdag". Dette er også kompisen til storebroren min og han var uten å overdrive hos oss hver dag i 2 uker etter vi lå sammen (kom til og med når broren min ikke var hjemme, kun for å være med meg).

Virka som at begge var utrolig tiltrukket av hverandre, men jeg hadde mensen de gangene muligheten var der for at vi skulle ligge sammen igjen. Før vi rakk å ha sex en 2. gang, ble plutselig all kontakt brutt. Dette var kanskje en og en halv måned senere. Han virkte plutselig totalt uinteressert. Det er alltid han som snakka med meg før, og nå startet han aldri samtalene lenger. Jeg savna han jo, var vandt med å snakke med han hver dag og ville ha mer.. føler jeg har prøvd alt nå; sendt han meldinger, snakka med han på fest og prøvd å få ut av han hva det er for noe, men han sier det ikke er noe og bare ler det unna. Når han er på besøk hos broren min sier han ikke alltid hei engang. Og han er nesten aldri på besøk lenger heller. Gikk fra alt til ingenting. Vi var bare veldig gode venner som hadde sex og det var så deilig når det var sånn, og at ikke følelser ble involvert. (kan trygt si dette, han er ikke den personen som får følelser så fort og mer den typen som er ute etter sex, noe jeg syns var greit siden jeg heller ikke orka følelser og stress)

Jeg savner å ha noen å bare kose og tulle med, han var så laybacked og ordentlig behagelig å være med/snakke med. Savner han både som venn og sexpartner... ;)

Så da lurer jeg på, er det NOE jeg kan gjøre for å virke mer tiltrekkende for han? Altså, jeg vet jo at han er (hvertfall var..) tiltrukket av meg, det merka jeg veldig godt på oppmerksomheten han ga meg + at han sa det selv.

Noe jeg kan si, gjøre? Noen tips til å få han til å savne meg?

Vi er og har aldri vært noe "seriøse", så blir for dumt å ha den samtalen med han hvor jeg spør og gransker og klager over dette.. da skremmer jeg han nok bare mer bort. Må vise han at jeg bare er ute etter sex jeg også, sånn som han. Han var da så interessert, virket som han forgudet meg for å være helt ærlig, aldri følt meg så bra som når jeg var med han. Noen tips????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er dere?

Det kan hende at han har falt for en jente, og derfor retter oppmerksomheten sin dithen.

Ellers så vil jeg anbefale deg neste gang dere er på samme fest å bare ''lokke'' han med deg der dere kan være litt privat, og deretter massere han i skrittet. Det er vel den mest tydelige måten å vise han at du savner pikken hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere?

Det kan hende at han har falt for en jente, og derfor retter oppmerksomheten sin dithen.

Ellers så vil jeg anbefale deg neste gang dere er på samme fest å bare ''lokke'' han med deg der dere kan være litt privat, og deretter massere han i skrittet. Det er vel den mest tydelige måten å vise han at du savner pikken hans.

Jeg er 17, han 19. Er veldig sikker på at han ikke har falt for en jente, han er virkelig ikke den typen, har aldri hatt et seriøst forhold. Tror også at jeg hadde fått vite om dette. Men man kan jo aldri være helt sikker, kan jo være at dette er tilfelle.

Takk for tips ;)

Lenke til kommentar

Kan være at han rett og slett ble litt "lei". Ikke ta det ille opp, men kanskje ta en pause fra hverandre?

La meg spørre deg om noe på en litt spesiell måte: hvis du kunne få alt du ville, når du ville... Hadde ikke du blitt lei etterhvert? Eller at du må jobbe for det, men du vet det er verdt det fordi all jobben du har lagt i gir avbetaling når du er ferdig?

Kanskje litt rart formulert, men jeg tror du skal skjønne det.

Menn er jegere. Det er natur. Mange menn vil klare seg selv, være selvstendinge. Hva er det med han du tenner på?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...