boxed Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Nei ram brikkene går ikke lengre nedi. Hvis jeg presser hardere gir HK etter og bøyer seg, uten at brikkene rører seg en millimeter. Du har rett i at de hvite låsene ikke står rett opp i låst tilstand, slik som de gjør på de to ubrukte sporene, men som sagt, brikkene vill ikke mer nedi. :/ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hvis du gidder å ta ut hk eller du demontere for å sende tilbake, så ville jeg anbefale å prøve å sette RAM-brikkene på plass med bittelitt mere makt hvis hk ligger løst på et litt godt underlag for å se om låsene kommer i rett posisjon. Personlig liker jeg å montere RAM og CPU før jeg monterer hk i kassa pga slike mulige problemer. Eneste ulempe er at det kan være litt mer styr å få hk på plass.... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Det holder å presse brikkene ned før man dytter låsene på plass selv. Så lenge låsen er på er RAM-brikkene godt nok nedi. Spørsmålet til TS er vel om det er rambrikkene eller hovedkortet som er DOA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå