mfb Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Bygde en pc i går med en ssd disk og en vanlig ny 500gb disk. De var begge koblet til da jeg installerte windows som jeg gjorde på ssd disken. I både biosen og under device manager finner jeg harddisken men ikke under min datamaskin. Jeg gikk inn på disken i disk management og ga den bokstaven "F", og da dukket den opp i min datamaskin men kun med 100mb tilgjengelig, og under disk management så står 500gb disken med navn "system reserved". Er ikke så fryktelig god på pc og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er en ny og blank disk uten OS regner jeg med, formater / slett partisjonene på den i disk management Bare ikke slett noe som hører til / ligger på SSDen, det er den som egentlig skal ha "system reserved"-delen. Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1480000&hl=&fromsearch=1 Hadde nøyaktig det samme problemet selv. Satt inn ny SSD og ny 500 gb HDD. Fant den ikke under min datamaskin. Linken forklarer hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå