Gå til innhold

Håpløse Beats øreplugger


satser

Anbefalte innlegg

Kjøpte i april en HTC Sensation med Beats Audio. Altså en mobil. Da fulgte det også med et par øreplugger fra Beats by Dre. Hadde ganske så store forventninger til disse.

Etter et par måneder røyk lyden og ble skurrete. Leverte det inn til Lefdal hvor det ble kjøpt, det ble sendt inn og jeg fikk nye tilbake. Trodde det bare var en feil i den varen jeg fikk, men neida. Dette skjedde også denne gangen. Og gangen etter. Nå, for noen uker siden fikk jeg mitt fjerde sett med øreplugger. Etter bare en uke (!) røyk mye av lyden på det ene øret og det forsvant mer og mer og nå er det bare lyd i den ene. Har ikke reklamert enda.

 

Forrige gang spurte jeg om jeg kunne bytte det i et annet produkt, eventuellt betale litt ekstra, men de sa dette var vanskelig mtp. produktet var en del av mobilen.

 

Hva bør jeg gjøre? Har jeg noen rettigheter ang. dette eller må jeg bare fortsette og levere og få ny tilbake eller evt kjøpe helt nye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skal jo ikke dø 4 ganger, har hatt mine i 16 mnd og fungerer utmerket.

 

Les : Er vel bare til å bytte inn hele tiden.

 

Har du kjøpt de sammen med mobil eller alene? Har ikke sett denne typen som følger med mobilen i butikker ellers..

Men synes jo dette er veldig merkelig, så får vel bare levere de inn igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det kan jo være måten du bruker dem på som gjør det.

Det er ikke alltid det er materiell skade, og når du har hatt 4 ulike med samme problemet så kan det være verdt å se på noe mer robust uansett hva som forårsaker problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...