balder Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Eg har kjøpt to muser og no lurer eg på kven som er best å gi til min sønn som gamer. Den ein er denne Logitech g400 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638445 Den andre som eg kjøpte på demohyllen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627567 Den eine musa skal min sønn få som er gamer og den andre gir eg til min far som trenger ei ny mus. Min sønn ønsker seg G400, men det er fordi alle andre har den. Han er 13 år og eg ser at G400 er veldig godt likt av andre. Er dette beste valget for han? Den andre musa kjenner eg ikkje så mykje til. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Eg har kjøpt to muser og no lurer eg på kven som er best å gi til min sønn som gamer. Den ein er denne Logitech g400 http://www.komplett....aspx?sku=638445 Den andre som eg kjøpte på demohyllen http://www.komplett....aspx?sku=627567 Den eine musa skal min sønn få som er gamer og den andre gir eg til min far som trenger ei ny mus. Min sønn ønsker seg G400, men det er fordi alle andre har den. Han er 13 år og eg ser at G400 er veldig godt likt av andre. Er dette beste valget for han? Den andre musa kjenner eg ikkje så mykje til. g400 er en stor mus for store hender. Er nesten 100% sikker på at han ikke vil nå den ene tommelknappen, hvis han ikke har veldig store hender for alderen. Den er også ikke av allverden kvalitet, musehjulet er elendig. Jeg foreslår f.eks Razer Naga eller Naga Hex. Jeg kjøpte Razer Naga Hex. Passer perfekt til min hånd og den er liten. EDIT: så du hadde begge musene nå, gi den Razer musen til sønnen din. Tror den er bedre egnet for hånden hans. Endret 20. desember 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
balder Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 g400 er en stor mus for store hender. Er nesten 100% sikker på at han ikke vil nå den ene tommelknappen, hvis han ikke har veldig store hender for alderen. Den er også ikke av allverden kvalitet, musehjulet er elendig. Jeg foreslår f.eks Razer Naga eller Naga Hex. Jeg kjøpte Razer Naga Hex. Passer perfekt til min hånd og den er liten. EDIT: så du hadde begge musene nå, gi den Razer musen til sønnen din. Tror den er bedre egnet for hånden hans. Hmm, ein på samme alderen har G400. Det er derfor han vil ha den, Kjenner du Razer musa som eg har kjøpt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hmm, ein på samme alderen har G400. Det er derfor han vil ha den, Kjenner du Razer musa som eg har kjøpt? har ikke erfaring med akkurat den, men jeg hadde G400 før og den er en stor mus. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 G400 = klassikeren mx518 og den er IKKE stor. Den er sånn passe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) kommer ann på hvor stor hånd du har og for en 13 åring vil den som oftest bli for stor. jeg er 100% sikker på at han ikke vil nå framover knappen med tommelen. uansett har andre merker mer rettet mot gaming begynt å lage mye bedre produkter enn Logitech. Razer er et seriøst firma innen esports, ingen pro gamere bruker Logitech mus. Endret 23. desember 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har Logitech musa selv. Han kommer ikke til og klage om han vil ha den, men den andre er faktisk mye bedre. Men, om alle andre har den, ville jeg gitt han den Logitech musa. Lenke til kommentar
balder Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Tok å oppnet den pakken som razer musa låg i å testet den. Det var noko som manglet og det var den oppbyggingen som hånda kviler på. Eg har sjølv Kone+ og den var mykje bedre e,nn Razermusa. Synnes Razeren var for flat. G400 er meir ei slik mus som Kone+. Meir som ei bollemus(no må dere ikkje missforstå). Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Tok å oppnet den pakken som razer musa låg i å testet den. Det var noko som manglet og det var den oppbyggingen som hånda kviler på. Eg har sjølv Kone+ og den var mykje bedre e,nn Razermusa. Synnes Razeren var for flat. G400 er meir ei slik mus som Kone+. Meir som ei bollemus(no må dere ikkje missforstå). bollemus hehe. Ja den musen er nok en "claw grip" mus, men det er den beste typen syns jeg. G400'n blir så stor og klumpete i gaming. G400 er en "palm grip" mus. dette går mye på preferanse, men den Razer musen er laget for profesjonell gaming, den logitech musen har nok egenskaper som gjør den bedre egnet til arbeid osv. Som sagt har jeg ikke testet den Razer musen du har, jeg tipper han vil like den bedre. G400 er en av de billigste gaming musene som eksisterer, den Razer musen er mye bedre kvalitet og er bedre til gaming. G400 er en forbedring av MX518 og på den tiden var det ikke så mye av de store gaming selskapene som laget gode muser, derfor ble MX518 veldig populær, i dagens marked klarer den ikke hamle opp mot muser laget for profesjonelle gamere. kan du ikke bare la sønnen din prøve begge og bestemme selv? Lenke til kommentar
balder Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Når min sønn såg at Fatteren hadde fått Razer mus så ville han bytte denne G400. Ser no at G400 passet best for min far og Razer for min sønn. Så da ordnet det seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå