Gå til innhold

Går det mot kriminalisering av doping?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har nå ikke myndighetene noe med hva den enkelte putter i seg. Reglene mot doping i idretten er nok.

 

Men vi bør være klar over at myndighetene vil bruke loven mot oss. Og en slik lov mot doping kan senere brukes til å forby nødvendige vitaminer og mineraler som også har en oppkvikkende effekt fremfor dem som har mangel på vitaminer og mineraler.

En slik lov kan også brukes til å forby enkelte matvarer osv.

Alt regjeringen trenger å gjøre om en slik lov blir innført er å definere hva de anser som doping, og vips så kan de forby nesten hva som helst av mat og livsviktige vitaminer og mineraler.

Og de kan bla tvinge oss til å spise kreftfremkallende genmodifisert mat fra monsanto.

 

Det er antakelig også dette som er meningen.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det er jo overveldende flertall her i landet som mener som meg.

 

 

Nei det er det ikke. Dette er bare nok en tom og løgnaktig påstand fra deg.

 

Men desverre har slike som deg så mye makt at de kan tvinge sin egen vilje gjennom. For slike som deg er kalde og kyniske og kun ute etter å undertrykke folket for å øke sin egen makt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei det er det ikke. Dette er bare nok en tom og løgnaktig påstand fra deg.

 

Men desverre har slike som deg så mye makt at de kan tvinge sin egen vilje gjennom. For slike som deg er kalde og kyniske og kun ute etter å undertrykke folket for å øke sin egen makt.

 

Om du ser at jeg ikke svarer mer på det tullet du skriver, de ideene du har i ditt forvirrede hode og de konspirasjonsteoriene du trekker ut av din hatt og drysser ut over dette forumet, antar jeg at du er intelligent nok til å forstå grunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det gjelder alle som har en fornuftig anstendig moral og respekt for andres valg i livet, noe du åpenbart mangler..

Så du er enig med den selværklærte anarkisten? I så fall nok en interessant observasjon.

 

Kan du argumenter for hvordan doping er å spille med andre menneskers skjebne? Hvordan påvirker en persons dopbruk andre mennesker?

 

Er det en kommentat til eller svar på det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Så du er enig med den selværklærte anarkisten? I så fall nok en interessant observasjon.

 

 

 

Er det en kommentat til eller svar på det jeg skrev?

Du er jo håpløs, du pålegger meg en ideologi fordi jeg kommenterer noe om deg ? som igjen er korrekt å et speil bilde av din holding som menneske..

Jeg er ikke noe liberal,anarkist, jeg vil kun ha innført direkte demokrati på lik linje med Sveits, noe mer politisk er jeg ikke utenom da enkelt saker selvsagt..

Lenke til kommentar

Om du ser at jeg ikke svarer mer på det tullet du skriver, de ideene du har i ditt forvirrede hode og de konspirasjonsteoriene du trekker ut av din hatt og drysser ut over dette forumet, antar jeg at du er intelligent nok til å forstå grunnen.

 

Det jeg skriver er ikke "tull"

Jeg skriver ikke "tull" i motsetning til deg som stort sett ikke skriver noe annet enn tull, tøys og andre løgner.

.

Og det jeg skriver er slett ikke noen "konsprasjonsteorier"

Det jeg skriver er basert på egen etterforskning og flere forskjellige kilder, både i Norge og utlandet.

Det er skrevet ut fra kunnskap og visshet om hva politikerne driver med bak kulissene, og om hvilke planer de har for oss.

Ikke nødvendigvis bare norske politikere, men også deres utenlandske opdragsgivere.

 

Jeg tror nok du vet hva jeg mener, men det gjør dessverre ikke flertallet av folket.

 

Det jeg skriver er også basert på kunnskap om det som allerede skjer i USA. Og delvis også England, Europa og Australia.

Når er det mulig vi slipper litt lettere unna på noen områder enn de gjør i USA osv, men vi kan ikke uten videre regne med at det vil skje.

 

Det er nok kanskje for sent å stoppe dete nå, men uansett så skal dere vite at det er noen som vet hva dere driver med.

Og det vil som sagt komme en tid da sosialister og alle som samarbeider med dem vil bli stilt til ansvar for sine ugjerninger.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det jeg skriver er ikke "tull"

Jeg skriver ikke "tull" i motsetning til deg som stort sett ikke skriver noe annet enn tull, tøys og andre løgner.

.

Og jeg skriver det er slett ikke noen "konsprasjonsteorier"

Det jeg skriver er basert på egen etterforskning og flere forskjellige kilder, både i Norge og utlandet.

Det er skrevet ut fra kunnskap og visshet om hva politikerne driver med bak kulissene, og om hvilke planer de har for oss.

Ikke nødvendigvis bare norske politikere, men også deres utenlandske opdragsgivere.

 

Jeg tror nok du vet hva jeg mener, men det gjør dessverre ikke flertallet av folket.

 

Det jeg skriver er også basert på kunnskap om det som allerede skjer i USA. Og delvis også England, Europa og Australia.

Når er det mulig vi slipper litt lettere unna på noen områder enn de gjør i USA osv, men vi kan ikke uten videre regne med at det vil skje.

 

Det er nok kanskje for sent å stoppe dete nå, men uansett så skal dere vite at det er noen som vet hva dere driver med.

Og det vil som sagt komme en tid da sosialister og alle som samarbeider med dem vil bli stilt til ansvar for sine ugjerninger.

du skriver 90% om konsprasjonsteorier du kan godt tro det er fakta, men så lenge du ikke kan servere fakta som blir godtatt generelt blant folk er det en konsprasjonsteori..En del konsprasjonsteorier ifra fortiden er jo bevist som fakta senere, men du tar helt av og virkelig setter mange av oss i dårlig lys når vi stiller spørsmål om ting som 9/11 etc da blir vi stemplet som en som "deg"..

Sånn er det bare..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

du skriver 90% om konsprasjonsteorier du kan godt tro det er fakta, men så lenge du ikke kan servere fakta som blir godtatt generelt blant folk er det en konsprasjonsteori..En del konsprasjonsteorier ifra fortiden er jo bevist som fakta senere, men du tar helt av og virkelig setter mange av oss i dårlig lys når vi stiller spørsmål om ting som 9/11 etc da blir vi stemplet som en som "deg"..

Sånn er det bare..

 

Det jeg skriver er 0% "konspirasjonsteorier"

 

Jeg tar nok feil noen ganger når det gjelder når og hvor enkelte hendelser vil skje, men jeg tar ikke feil når det gjelder planene, og hensikten bak politikernes planer.

 

Hvorfor er du så sikker på at det jeg skriver er "konspirasjonsteorier" Når det eneste du har som grunnlag for å tro dette er påstander fra politikerne selv ?

Og syns du ikke det er litt underlig at all kritikk av regjeringen og ap blir avfeid som "konspirasjonsteorier" uten videre argumentasjon om evt hvorfor kritikken er ytret på feil grunnlag ?

 

 

Vi skal ikke være redd for å bli "stemplet" vi skal rope ut sannheten uansett og selv om vi blir "stemplet"

For denne stemplingen er redskap for politikerne og de poltisk korrekte for å "stemple" alle som mener noe annet enn dem selv, eller noe som ikke er godkjent av myndighetene.

 

Mao det er kun en hersketeknikk.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du er jo håpløs, du pålegger meg en ideologi fordi jeg kommenterer noe om deg ? som igjen er korrekt å et speil bilde av din holding som menneske..

 

Her

 

http://www.diskusjon...post&p=20134324

 

er din post. Hvorfor siterer du som du gjør? Tyder ikke sitatet ditt på at du kan være enig med anarkisten?

 

Jeg er ikke noe liberal,anarkist, jeg vil kun ha innført direkte demokrati på lik linje med Sveits, noe mer politisk er jeg ikke utenom da enkelt saker selvsagt..

 

Jeg er fornøyd med vårt norske demokrati.

 

Det gjelder alle som har en fornuftig anstendig moral og respekt for andres valg i livet, noe du åpenbart mangler..

 

Svært så høye tanker du har om deg selv.

 

Og det samme kan sies om Baltazar94.

 

Det jeg skriver er ikke "tull"

Jeg skriver ikke "tull" i motsetning til deg som stort sett ikke skriver noe annet enn tull, tøys og andre løgner.

.

Og det jeg skriver er slett ikke noen "konsprasjonsteorier"

Det jeg skriver er basert på egen etterforskning og flere forskjellige kilder, både i Norge og utlandet.

Det er skrevet ut fra kunnskap og visshet om hva politikerne driver med bak kulissene, og om hvilke planer de har for oss.

 

Ser ingen vits i å diskutere mer med dere. Dere er usakleige og mangler folkeskikk. Finn dere noe seriøst å gjøre fremfor å spre ut deres sure galle her på forumet.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ser ingen vits i å diskutere mer med dere. Dere er usakleige og mangler folkeskikk. Finn dere noe seriøst å gjøre fremfor å spre ut deres sure galle her på forumet.

 

Hvis du omtaler deg selv i tredje person flertall er jeg enig med deg. For meg ser det ut som at det er du som er usakelig og pålegger andre personer ideologier de ikke nødvendigvis følger kun for å dekreditere dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvis du omtaler deg selv i tredje person flertall er jeg enig med deg. For meg ser det ut som at det er du som er usakelig og pålegger andre personer ideologier de ikke nødvendigvis følger kun for å dekreditere dem.

 

Kan du komme med noen henvisninger i denne tråden? Jeg håper du tar mine og andres poster i kronologisk rekkefølge.

 

I do not care about your opinion, as mine is clearly superior.

 

Den del av signaturen din er vel ment humoristisk, eller har vi nok et eksempel på et medlem med et langt større ego enn kunskaper.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Kan du komme med noen henvisninger i denne tråden? Jeg håper du tar mine og andres poster i kronologisk rekkefølge.

 

 

 

Den del av signaturen din er vel ment humoristisk, eller har vi nok et eksempel på et medlem med et langt større ego enn kunskaper.

 

Bare å lese de siste samtalene mellom deg og DaniNichi der du plutselig sier at han er en anarkistisk for å si at det ikke er noen vits å diskutere med ham og Baltazar94.

 

Jeg leste en spillanmeldelse og noen sa det om spillet (siden mange andre liker det og han mente det var helt forferdelig) syntes at det var ganske morsomt sagt og tok det i signaturen min. Ment rent humoristisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bare å lese de siste samtalene mellom deg og DaniNichi der du plutselig sier at han er en anarkistisk for å si at det ikke er noen vits å diskutere med ham og Baltazar94.

 

Hvor har jeg sagt at han er en anarkist? Eksakt sitat.

 

Nok en tidstyv man må bruke tid på å tilbakevise påstander fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...