JensLillethun Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hey. Jeg har fylt opp min 500-gig harddisk og lurte på om det var mulig i min PC å montere en harddisk til. Det hadde vært kjekt å kunne reise rundt med ekstra lagringsplass i pc'en i stedet for å drasse rundt på en ekstern harddisk. Den bærbare pc'en jeg har er: HP Envy 1085eo Har prøvd å sjekke brukerhåndbøker og spesifikasjoner uten å finne noe svar på om det er mulig å legge til en disk til. Noen som vet om det er plass til to harddisker i akkurat denne pc'en? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Nei: Two HDD: No http://notebook.tech...Envy_17-1085eo/ Endret 20. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er jo mulig hvis du bytter ut DVD/CD-drevet med en HDD-caddy, hvis maskinen har bare 1 "normal" plass til harddisk. I så fall må man bare finne en HDD-caddy som passer godt til maskinen. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er jo mulig hvis du bytter ut DVD/CD-drevet med en HDD-caddy, hvis maskinen har bare 1 "normal" plass til harddisk. I så fall må man bare finne en HDD-caddy som passer godt til maskinen. Hvis jeg ikke tar feil, så har den aktuelle PC'en slot-in DVD som gjør bruk av HDD-caddy umulig. Du kan alltids skifte ut HDD'en med en større. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Du kan bytte ut cd rommet i pcen med en sånn her. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760840 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hey. Jeg har fylt opp min 500-gig harddisk og lurte på om det var mulig i min PC å montere en harddisk til. Det hadde vært kjekt å kunne reise rundt med ekstra lagringsplass i pc'en i stedet for å drasse rundt på en ekstern harddisk. Den bærbare pc'en jeg har er: HP Envy 1085eo Har prøvd å sjekke brukerhåndbøker og spesifikasjoner uten å finne noe svar på om det er mulig å legge til en disk til. Noen som vet om det er plass til to harddisker i akkurat denne pc'en? Gå i BIOS og sjekk om det står noe om en "MultiBay" hvor du kan bytte ut et batteri/DVD-CD-leser med en harddisk. Hvis dette ikke løser seg kan du klone harddisken over på en større 1TB-harddisk. (Dette med kloning av harddisker må du ikke spørre meg om, er totalt n00b på dette området ) Lenke til kommentar
JensLillethun Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Takk for svar. Jeg gikk for en ekstern en, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå