niklas_nic Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 fjæra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fint bilde Hvor er dette? Hadde likt å se litt mer kontrast og kanskje en diffuse vignett. Men ellers var naturen fin og alt Fanget stemningen god. Føler at jeg kan kjenne på kroppen hvilken temperatur osv det er Lenke til kommentar
niklas_nic Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Fint bilde :)Hvor er dette?Hadde likt å se litt mer kontrast og kanskje en diffuse vignett.Men ellers var naturen fin og alt Fanget stemningen god. Føler at jeg kan kjenne på kroppen hvilken temperatur osv det er takk for tilbakemeldingå bilde va tatt på andøya Lenke til kommentar
niklas_nic Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Fint bilde :)Hvor er dette?Hadde likt å se litt mer kontrast og kanskje en diffuse vignett.Men ellers var naturen fin og alt Fanget stemningen god. Føler at jeg kan kjenne på kroppen hvilken temperatur osv det er eg hadde hellår kje lust te åg ha merr kontrast, fordi eg e kje den størsta fan av HDR fotografi. men aldri sålite kontrads kunne eg vell adda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg