Makky Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har en Fujitsu Lifebook UH572, hvor jeg prøver å installere Win 7 fra plata som fulgte med. Dette er en ren installasjon, ikke bruk av ferdig fabrikkimage. Har lasta ned Intel® Rapid Storage Technology og Chipset driverene fra supportsiden til Fujitsu, og kopiert ut SATA-driveren, men installasjonen sier hver gang "Fant ingen nye enheter...". Når jeg søker etter drivere, så finner den disse to som kompatible: Intel® 7 Series/C216 Chipset Family SATA AHCI Controller - 1E03 Intel® 7 Series Chipset Family SATA AHCI Controller Uansett hvilken av disse to jeg velger, så får jeg den samme beskjeden "Fant ingen nye enheter..." Noen som har tips til løsning? Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1480000&hl=&fromsearch=1 Usikker på om du har det samme problemet jeg hadde. Fant ikke HDDen, men fulgte denne oppskriften og det funket helt fint etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå