Spragleknas Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Er ikke dette en kjent sak? koimpisen min sliter med at maskinen slår seg av og lurer på om dette kan skyldes komboen nevnt over. Stemmer dette? Noen med løsninger (hvilken bios og inst.) etc.? Takker Lenke til kommentar
J.E Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det første han burde gjøre er som du nevner å se på innstillingene i bios: noen kjente innstillinger er: Agp frekvens 66mhz, Agp apature size 64m, prøve å skifte mellom Agp 8X/4X ellers er det å stille opp Agp volten noe jeg har hørt noen har lykkes med, en bios oppgradering er heller ikke dumt å prøve, (da med et annet skjermkort i maskinen antar jeg) oppgraderte driver (eller eldre hvis han har de nyeste) er vel kanskje for innlysende til at det er verdt å nevne, har ikke selv erfaring med biosen på A7N8X så dette er dessverre det lille jeg har å komme med, kjører selv 9700 pro på NF7v.2 som også er Nforce brikkesett uten noe som helst problemer, lykke til. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Mangen har problemer med den komboen der dessverre, hvis ikke endringer (se overnevnt innlegg) hjelper bør han vurdere å skifte HK, men det kan både være PSU og RAM også Last ned powerstrip og prøv PCI latency på lavere verdi; ikke lavere enn 128. Kan hjelp, evt. bli enda mer ustabil :-? Verd å prøve. Lykke til, hadde det vert meg hadde jeg prøvd ALT. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå