Cuneax Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Men du må være rask. Nå kan du prøve HBO Nordic gratis Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Dårlig å ikke kunne tilby en generell prøveperiode som gjelder for alle nye kunder. Prøveperioden kunne dog bare vært på 1 uke om dette gjaldt generelt. Dem bør ikke slutte å tilby prøveperiode fra neste år. Endret 20. desember 2012 av spetter 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg zoqiet Skrevet 20. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2012 129,- uten 12 mnd binding med oppsigelsestid på 3 måneder... Den gratis måneden kan de få beholde, ønsker ikke engang å prøve. 25 Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 dårlig pr, tankegang og gjennomføring frå hbo sin side! skjønner godt dei har fått pepper... greit nok at dei kan gjera som dei vil. men d straffer dei i kampen mot netflix og viaplay. har hatt gratis viaplay i 3mnd no, og netflix på sånn spotify deal Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Finner foreløpig ikke noe HBO-app i Smart-HUB'en på min PS64D8005, så da hjelper det lite med gratismåned. Har jo ingen plattform å se det på. PC er i alle fall uaktuelt, ser ikke film på laptop med 64" TV hengende på veggen i stua. 5 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Vente 3-4 måneder, se om de har fått fingeren ut. Inntil da, Netflix eier Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 129,- uten 12 mnd binding med oppsigelsestid på 3 måneder... Den gratis måneden kan de få beholde, ønsker ikke engang å prøve. Dette var et så elendig tilbud at man kan lure på om det er lovlig. Over 60% høyere pris uten binding kan ikke jeg huske å ha sett noe i nærheten av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Dette var et så elendig tilbud at man kan lure på om det er lovlig. Over 60% høyere pris uten binding kan ikke jeg huske å ha sett noe i nærheten av. Blir vel litt for sosialistisk om vi skal begynne å diktere hva selskap skal selge produktene sine for vel? Det var bindingstiden som ikke ville vært lovlig, om det ikke ga en klar fordel, ved at du binder deg. Prisen de setter er opp til dem, men er det for høyt vil man få kundesvikt. Men det er uansett ikke opp til staten å diktere priser. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 "Vi er HBO, vi trenger ingen prøveperiode." Jo, det trenger dere absolutt, så vi har muligheten til å sjekke om tjenesten dere tilbyr er ubrukelig eller ikke før vi er villige til å binde oss til et abonnement. Synes HBO har en veldig overlegen holdning i grunn. 4 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 HBO gjør som hylekoret ba om, og hylekoret finner andre unskyldninger for å fortsette med piratkopiering av HBOs serier. Og jorden er rund. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 har ikke prøvd tjenesten, og har heller ingen planer om det da jeg egentlig ikke ser på serier fra hbo. men det å ikke tilby hd på streaming i 2012 er rett og slett idiotisk! Lenke til kommentar
Propp Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg har lastet ned HBO serier ulovlig siden 2002. Så jeg har kjøpt et årsabonnement bare på grunn av det. Synes heller ikke tjenesten er så fæl som alle skal ha det til. De sier den forsatt er i utvikling og det håper jeg så klart for den er langt fra fullkommen, men sålenge de kommer ut med de nye seriene rett etter lansering i USA så er det det viktigste. Netflx er ikke noe for meg, prøvde 1 måned men alt de hadde var jo 2-3 år gammelt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) HBO gjør som hylekoret ba om, og hylekoret finner andre unskyldninger for å fortsette med piratkopiering av HBOs serier. Og jorden er rund. På hvilken måte har HBO gjort som "hylekoret" har bedt om? Slik jeg ser det ønsker "hylekoret" en ydmyk holdning, ingen bindingstid og en gratis prøvemåned uansett når man velger å prøve. I tillegg ingen eksklusiv avtale med noen produsenter(i dette tilfelle Samsung) som berøver alle andre brukere fra 1080p og 5.1 lyd. Ingen løgner på hjemmesida til HBO(vi er tilgjengelig på alle skjermer). Det er bare pc og samsung produkter som kan se HBO nå. De har ikke engang 720p for PC-brukere enda. Bare søppel. Og ja, du kan banne på at jeg skal fortsette med piratbukta. Endret 20. desember 2012 av Kron Lenke til kommentar
Propp Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Helt enig. Tjenesten er ikke så jævlig. Oppløsningen er ikke bra nok, men det er den eneste tjenesten som leverer nye episoder samtidig med usa. Men de bør fikse oppløsningen til GoT hvis ikke kommer jeg til å flippe. Lenke til kommentar
GammaWarp Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 HBO gjør som hylekoret ba om, og hylekoret finner andre unskyldninger for å fortsette med piratkopiering av HBOs serier.Og jorden er rund. Hallo i luken... Hvis kvaliteten er så ubrukelig at alle klager på det, er det vel kanskje noe i det? Det er en ganske rå deal HBO prøver seg på her, dyrt for enkelt måneder og ellers en høy startpris for et helt år. Jeg betaler gjerne for slike tjenester, men jeg krever god kvalitet. Prisen kan jeg svelge hvis de leverer ordentlig produkt. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Må man registrere kortinformasjon for å få tilgang til gratisperioden, eller er denne gyldig sammen med nøkkelkoden vi har fått alene? Lenke til kommentar
Propp Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Vel jeg ser Entourage på ipaden nå jeg. Helt enig at oppløsningen ikke er god nok, men har stor tro på at det kommer. Den største grunnen til at jeg laster ned ulovlig er at jeg ikke gidder å vente 9 måneder for å se en film eller serie. Dette har nå hbo gjort noe med. Og det kommer til å bli bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Må man registrere kortinformasjon for å få tilgang til gratisperioden, eller er denne gyldig sammen med nøkkelkoden vi har fått alene? Det er ikke en gratisperiode. Det er en måneds prøveperiode hvor du kan avslutte abonnementet innen 31.januar for å slippe 12-måneders bindingstid. Men du må fortsatt betale frem til 31.januar. Endret 20. desember 2012 av Kron Lenke til kommentar
okwepeokwe Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) 129,- uten 12 mnd binding med oppsigelsestid på 3 måneder... Den gratis måneden kan de få beholde, ønsker ikke engang å prøve. Jeg ringte kundeservice og det med oppsigelsestid på tre måneder var vist bare en dårlig formulering. Han sa at det er bare å avslutte abonnementet når som helst. Det koster vel å merke 1 krone. Endret 20. desember 2012 av okwepeokwe Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er ikke en gratisperiode. Det er en måneds prøveperiode hvor du kan avslutte abonnementet innen 31.januar for å slippe 12-måneders bindingstid. Men du må fortsatt betale frem til 31.januar. Men du får første måned gratis, så hvis man registrerer seg 1. januar skal du i praksis få en gratis måned til å teste ut tjenesten. Jeg ringte kundeservice og det med oppsigelsestid på tre måneder var vist bare en dårlig formulering. Han sa at det er bare å avslutte abonnementet når som helst. Det koster vel å merke 1 krone. Nå begynner det å bli drøyt mange motsigende utsagn fra HBO. Vet de selv hva de tilbyr? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå