Telefonsvarer Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Emnetittel kan være litt dårlig, men finner ikke på noe bedre. Har sett en del på videoer av spill. Det er ett par utrykk jeg sliter med å forstå. Walkthrough Playthrough Gameplay Walkthrough Gameplay Playthrough Noe jeg har forstått, er at det er videoer av folk som spiller igjennom spillet, men de kategoriene sliter jeg litt med. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=aXwkfSmYkf4 Endret 20. desember 2012 av Realzi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Emnetittel kan være litt dårlig, men finner ikke på noe bedre. Har sett en del på videoer av spill. Det er ett par utrykk jeg sliter med å forstå. Walkthrough = Gjennomspilling der en viser og går igjennom ALT. Secrets, sidequest's osv. Playthrough = Gjennomspilling der en spiller til spillet er ferdig, uten å vise ulike hemmeligheter og annet som spillet måtte ha å tilby utenom hovedhistorien. Gameplay Walkthrough= Samme som over. Gameplay er gameplay Gameplay Playthrough=Samme som over. Gameplay er gameplay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå