Bjoolz Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Hei! Har hatt en del driverproblemer med Far Cry 3 hvor jeg får artifacts etter tilfeldig mengde spilling (5-120 minutter). De eldre driverne gir ingen artifacts, men jeg får maks 20 fps uansett innstillinger. CCC 12.6 og nyere gjør at spillet kjører glatt, men gir artifacts og eldre drivere gir lav fps. Når jeg først får artifacts så får jeg de også i alle andre spill og en restart av pcen er nødvendig for å fjerne dem. Det jeg altså leter etter er en måte å restarte driveren manuelt på så jeg slipper å restarte pcen. Jeg har prøvd å disable kortet i Datamaskinbehandling hvor jeg så skulle enable det igjen (Fant "trikset" på google), men fikk svart skjerm og måtte restarte pcen, enablet kortet og deretter restarte pcen på nytt. Jeg lastet ned Nirsoft ServiWin som skulle kunne restarte drivere, men etter at den stod 20 min og jobbet med å stoppe driveren uten resultat ga jeg opp dette. Bilde av hvordan type artifacts jeg får: i5 3550 5870 Crossfire (Crossfire disabled gir samme resultat mtp artifacts) 8gb ram Windows 7 Ingenting er overclocked. Endret 20. desember 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hei! Har hatt en del driverproblemer med Far Cry 3 hvor jeg får artifacts etter tilfeldig mengde spilling (5-120 minutter). De eldre driverne gir ingen artifacts, men jeg får maks 20 fps uansett innstillinger. CCC 12.6 og nyere gjør at spillet kjører glatt, men gir artifacts og eldre drivere gir lav fps. Når jeg først får artifacts så får jeg de også i alle andre spill og en restart av pcen er nødvendig for å fjerne dem. Det jeg altså leter etter er en måte å restarte driveren manuelt på så jeg slipper å restarte pcen. Jeg har prøvd å disable kortet i Datamaskinbehandling hvor jeg så skulle enable det igjen (Fant "trikset" på google), men fikk svart skjerm og måtte restarte pcen, enablet kortet og deretter restarte pcen på nytt. Jeg lastet ned Nirsoft ServiWin som skulle kunne restarte drivere, men etter at den stod 20 min og jobbet med å stoppe driveren uten resultat ga jeg opp dette. Bilde av hvordan type artifacts jeg får: i5 3550 5870 Crossfire (Crossfire disabled gir samme resultat mtp artifacts) 8gb ram Windows 7 Ingenting er overclocked. oppdater bios på hovedkort, prøv tredjeparts drivere til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå