valulla Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hei, er en gutt på 16 år, så går på videregående skole ( tip) Og eg lurer noen triks til og øke karakterene. Har dysleksi, men klarer meg fint med norsk og engelsk. Eg prøver helst og bli bedre i matte. Hva bør eg gjøre? Og bli bedre på Felles programfagene. Skall søke på brønnteknikk i Bergen neste år, så var ett snitt på 5,1, og mitt snitt ligger på 4. Men det var julekarakterene, derfor vill eg oppnå 5,1 eller mer i snitt. Tusen takk Lenke til kommentar
ENY Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvor mange fag har du totalt? Lenke til kommentar
valulla Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Hvor mange fag har du totalt? Tekniske tjenester, produksjon, dokumentasjon og kvalitet. Så norsk, engelsk og matte så fellesfag. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det du kan gjøre er å jobbe enda hardere, nå målene på planen, gjøre lekser, vise innsats så kommer det etterhvert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå