Joffer Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har en kamerat som nettopp har fått en Fujitsu-Siemens C1110 (tror det var det) uten TV-utgang.. Finnes det noen løsning for ham for å få brukt maskinen som DVD spiller koblet på TVen? En VGA-2-Scart eller noe slikt? Kjedelig uten TV-ut spør du meg.. men siden jobben skaffa han PC så kan han ikke gjøre noe med det Lenke til kommentar
Energi Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ja, går fint det hvis han har PlasmaTV-skjerm. De har vel en egen inngang lik den monitor inngangen som sitter på skjermkortet. Tror ikke det går med vanlig tv. Finnes kanskje en ekstern sak som kan gjøre om signalene fra skjermkortets monitorinngang. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Ja det var jo mer en ekstern sak jeg lurte på.. enten i form at en enkel kabelsak, eller en litt mer boks-ting med vga 15-pin in og composite/svhs ut... Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ein: Trust Televiewer VGA to Video/TV Converter (PAL) http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=931...lAction=details Noko slikt du leita etter? Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har brukt produktet som linken viser til og det fungerer veldig bra!! Synd å måtte betale over 600 kroner for tv ut.... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ein: Trust Televiewer VGA to Video/TV Converter (PAL) http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=931...lAction=details Noko slikt du leita etter? Har en slik en og anbefaler den. Gir veldig bra bilde, vesentlig bedre enn tv-uten på mitt Radeon 8500. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Akkuart hva jeg så etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå