Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ha sjokoladetøy inn i rumpehullet til en annen person

ThePredator9

Anbefalte innlegg

har en litt crazey fantasier... og det er å ha sjokoladesaus inn i rumpehullet til ei jente i klassen min hun heter silje og er 17år kan man gjøre dette? liksom kan man spørre henne om hun er med på det?problemet er om jeg tørr det.... og da spise den opp og kanskje det er til fredsstilende for henne??

altså ikke ta det ille opp men er jeg syk i hodet som ville gjøre noe sånt......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok tror hun synes kan være litt creepy.... hun klaget til læreren om meg da jeg hadde snust på rumpa hennes i gymmen når vi hadde gym.................. flaueste har vært med på når fikk melding hjem om det. for å si det sånn.. og vil ikke at de skal skje noe sånt igjen så er de noen "fin" måte å få henne me på de med?

altså de var ikke noen altså jeg er stort sett enn normal gutt som liker for eksempel fotball eller sånt. men denne fetisjene styrer hverdagen min og ødelegger for meg...............

Lenke til kommentar

takk for hjelp alle sammen skal spørre henne i dag og det med at det at det kan være dritt som jeg spiser bryr ikke meg jeg om hun kan fise og drite så mye hun vil på meg det smaker og lukter sikkert godt uansett mm jeg elsker henne.... jeg kan drikke tisset hennes til frokost om hun vil og jeg kan sniffe fisenn hennes det er ikke noe problbem så lenge jeg får smakt på rumpehullet hennes

• Liker 2
Lenke til kommentar

er 17 går på vidergående 2 året. hva mener du du over meg??? det er greit å ha sex når man er kristen og så

Vet ikke hvorfor jeg gidder å svare et troll, men:

- 17 år? Du gir inntrykk av at du er 13 - 15 (no offense).

- Er man kristen så skal man såvidt jeg vet vente med sex til ekteskapet (?). Det du planlegger kan vel kvalifiseres som oralsex (somebody correct me if I'm wrong).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...