Ritualz1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hei Har nettopp oppgradert internett linjen, så det kom en ny router fra Canal Digital. Jeg prøvde å sette den inn å la det gå i en halv time, men router komme aldri videre fra den første led-en. så jeg prøvde å restarte(dra ut strømmen i 1 minutt) routeren uten resultat. Deretter holdt jeg inne reset knappen i 20 sekund å lot den stå på i en time, men enda har jeg ikke noe nett, sitter enda på en led. Tilslutt ble jeg bare lei å satt opp den gamle routeren som fikk nett med engang.har også sikkert trippelt sjekket at ledningen sto godt i modemet når jeg testet det. Kan nevne at jeg fikk en Thomson TCM 471 modem, må nok ringe Canal Digital men de stengte klokken 23:00. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Slå modemet av og på å konfigurer ruteren til å motta ip-adressen fra Canal digital kan også være en fordel å sette Canal digital sin dns server i ruteren manuelt CD dns servere 193.213.112.4 130.67.15.198 130.67.50.68 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå