sjaa Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hei. Har beskrevet problemet grundig i denne tråden: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?f=440&t=284650 Kort oppsummert: Etter å ha innvilget min D-link AFP og kjøpt en Airport Extreme kan jeg ikke lenger autentisere meg inn mot AppStore/iTunes. Alle andre tjenester jeg har fungerer fint. Jeg har EPC3010 modem fra get på en 70/5 linje. Når jeg kobler pc direkte i modem får jeg kontakt, men ikke når jeg går via AE verken trådløst eller med kabel. Ruter og modem er bootet et utall ganger. Port forwarding på itunes/appstore porter forsøkt. Ulike IP ranges forsøkt, google dns testet..... No luck. Fikk kontakt med ruter i bridge mode, men flere av enhetene (ipad2 og SE Xperia klarte da ikke koble til wlan). EPC 3010 skal være satt opp som bridge modem har jeg lest, men get support hadde ikke kompetanse til å bekrefte. Derimot mente han jeg snakket med at jeg skulle få 4 IP's med det abb jeg har. Noen som har ideer til løsning før jeg returnerer ruter til elkjøp (digger åpent kjøp..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå