hvakrg Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hei, er det noen som vet om noen butikker som selger Pepsi på glassflasker i Ålesund/Molde? De brukte å selge det på Obs kafeen på Moa, men de sluttet med det for ett par år siden. Var innom på "Posthjørnet" og de har, men jeg fikk ikke kjøpe og ta med meg flaskene. Skulle veldig gjerne hatt noen flasker til jul, så hadde vert fint om noen viste hvor jeg kunne kjøpe. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 De aller fleste restauranter har slike glassflasker du beskriver. Prisen derimot kan være rimeliig høy. Hva med å ringe Oskar Sylte og høre om de selger? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Ja, regner med at jeg må betale noe ekstra, men må ha en 5-6 flasker til jula Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kanskje for sent nå, men konakt Oskar Sylte direkte. De leverer dette i store mengder til resturant- og utelivsbransjen. De vet nok best Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tråden har dødd ut og jeg regner med at dette temaet som du spurte om ikke er så relevant nå, men hvorfor trengte du egentlig de glassflaskene? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg gjetter på at det er fint å ha på matbordet om man får gjester. Kanskje for sent nå, men konakt Oskar Sylte direkte. De leverer dette i store mengder til resturant- og utelivsbransjen. De vet nok best Bare lurer på en ting: leste du hva jeg skrev? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Det bade ser bedre ut og smaker bedre enn boks/plast.Svaret jeg fikk fra OS var forøvrig at de bare selger til restauranter. Skuffende. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Synd at du ikke fikk tak i, men jeg har bare opplevd en slags plastsmak av drikken når det gjelder julebrus. Ellers så har jeg ikke lagt merke til noe, men jeg bryr meg ikke så mye heller da så det er mulig at det er en vesentlig forskjell. Ellers så ser det jo bedre ut bed glass hvis jeg skal være helt ærlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå