stinger82 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Heisann. Har en NP355E5C-S01SE som kjører win 8. Cpu går bare opp til 49% prosent selv under maks belastning og strøm koblet i (avlest i oppgavebehandling) Noen som har peiling hva som er galt? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Høres ikke ut som noe er galt Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Så win8 kan ikke utnytte 100% av cpu? Fikk en peak opp til 100%, med en gang jeg startet systemet. men gikk ned etter bare noen sek. Skjønner ingenting her. Ikke blir den det snev av varm heller, så kan ikke være temperatur som er begrensningen :s Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg har aldri sett noen krevende spill/programmer ta i nærheten av 100% cpu kraft under load. Unntaket har vært stresstest som occt eller prime95. Iallefall ikke på en 2500k som jeg har. Edit: winrar o.l. kan og bruke veldig mye om jeg husker rett.. Endret 19. desember 2012 av Tune_Up2 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Har søkt på diverse engelske forum, og er visst flere som har problemet. Men ingen løsning :/ Er feil en plass men vet ikke hvor. Har brukt programmer som jeg vet belaster cpu hardt. Vil si jeg er rimelig datakyndig (bygd og feilsøkt pc'er i 18 år) men win 8 er nytt, så kan være så enkelt som en innstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå