Lapette Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Postet denne i feil kategori i stad: Jeg har tenkt å gjøre to ting med mitt "Chieftec Dragon Bigtower blå mvifte i dør"-kabinett: ##Jeg skal male to hvite striper over kabinettet på langs (som en Viper GTS) ## Jeg skal sage et hull på siden (flubber-mønster, hvis det sier deg noe...) Men dette trenger jeg hjelp til! Hvis noen av dere har tidligere erfaringer med dette, må dere for all del poste det her! Jeg skal sage to sirkeler "smeltet" inn i hverandre, en stor og en liten og sette inn et rødt neon lys! Hvis noen av dere har en hjemmeside med bilder eller tutorials, post det også!! Takk -Lapette Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har selv chieftech dragon bigstuff og har skjært og kutta og lakka og det man i det hele tatt kan gjøre med det. Uansett, noe guider har jeg ikke, det har derimot overklokking.no, men bilder kan jeg servere deg på min hjemmeside (følg link i sigg). Må bare tilføye at all arbeid med kabinettet er piece of cake, enkelt å jobbe med, men det er en fare for at resultatet blir for uorginalt. Mange som har det samme kabinettet... Men du skal ha lykke til! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Wow! Det var dødst stilig modda!! Trenger noen forslag til hva som kan gjøre kabinettet fønki også! Har du tatt ut Cd-romen og satt in plexiglass der i stedet?! Rå fett ass!! Kom med tips og hint her.. Hvis det ikke kommer noen her, starter jeg en ny topic Takk Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Wow! Det var dødst stilig modda!! Trenger noen forslag til hva som kan gjøre kabinettet fønki også! Har du tatt ut Cd-romen og satt in plexiglass der i stedet?! Rå fett ass!! Kom med tips og hint her.. Hvis det ikke kommer noen her, starter jeg en ny topic Takk Jeg har skjært litt i døra foran og satt plexiglass inn i stedet.. Men det enste tipset jeg kan gi deg er å bruke fantasien og ikke være redd for å ødelegge kabinettet; det går som regel bra :wink: Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Et tips, bruk god tid når du sager, det vil du ikke angre på... som sakt, ikke vær redd for å ødlegge kabinettet. Hvis du tar det med ro kommer du ikke til å gjøre det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå