Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Mulig dette er gammelt nytt for mange.. Men uansett er det litt morro at man kan gjøre en Duron om til en Athlon.. Artikkel Bruksanvisning finnes her Lenke til kommentar
Hyllekjeks Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har en 800mhz duron som kan "ofres" har dette noen hensikt eller? Hvor stor ytelsesforskjell er det egentlig? Noen måte å speede opp den mer på? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er allerede tråd om dette, og by the way - funker bare på nyere Duron Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er allerede tråd om dette, og by the way - funker bare på nyere Duron Herregud... Det er faktisk ikke folk her på forumet som ikke er er 24/7 og får da ikke med seg slike nyheter. Du kommer og sier at det allerede er en tråd. Link til den da istedet for å whine ræva ut av dere. Jeg klarer nemmelig ikke å finne en "gamle" tråden. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hm, hvem er det egentlig som whiner her da? I tlllegg til at IceCool på pekte en eksisterende tråd, så kom han jo også med en nyttig tilleggsopplysning. Uansett kunne det jo vært greit med en link til den tråden han vet om.... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Du sparer ikke mer enn 41 kroner på det. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Edit: Fant tråden poff plutselig var den tilbake http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...7425&highlight= Men lite action på den hehe...hold liv i denne kanskje Ja det er ikke mye kr å spare, men litt kult hvis du HAR en duron og modder den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ja det er ikke mye kr å spare, men litt kult hvis du HAR en duron og modder den Er ikke noe av poenget med overklokking å få mest mulig ut av minst mulig..? Sorry at det ble gjentakelse av en tidligere tråd, jeg kunne heller ikke finne den forrige.. Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg sliter med et annet problem, min XP2200 har blitt til en duron .. Er det da mulig å prøve og modde den opp til athlon igjen? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg sliter med et annet problem, min XP2200 har blitt til en duron .. Er det da mulig å prøve og modde den opp til athlon igjen? hehe, sikkert mulig det :wink: Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg sliter med et annet problem, min XP2200 har blitt til en duron .. Er det da mulig å prøve og modde den opp til athlon igjen? LOL! Stakkars deg.. Håper ikke min athlon gjør det samme.. Nå har den vært en athlon en god stund foreløpig da, så det ville være merkelig hvis den skulle finne på å mutere nå. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hehe ..... BRA med litt humor..... Håper virkelig at min [email protected]++ muterer til intel plattform (har ikke lyst til og kjpe nytt HK) LOZER PS. til lykke med og re-mutere din XP !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå