Gå til innhold

[Løst] C:\på vei til døden, ny windows på f:\går det?

Anbefalte innlegg

Hei sann hei sann.

C: Lager mye skumle lyder om dagen,jeg frykter at den ryker om ikke lenge. Jeg har en sekundær HD.....F: som har like mye plass som C. Jeg ønsker å være føre var, så jeg lurer på om den minst smertefulle måten å begrave min kjære C:.....C: jeg savner deg allerede.

Kan jeg installere windows på F:, mens C: fortsatt lever? Jeg har ekstern HD min gode venn T:.....vil han ha noe å si i dette?

Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil sitte der en dag med svart skjerm....huff a meg finnes det noe verre scenario?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk et kloningsverktøy og legg inn kopien på en frisk disk. Acronis True Image funker bra. Det koster i utgangspunktet penger, men det finnes alternativer du ikke behøver betale for.

Edit: Hvilke lyder er det snakk om? Hvis det er en slags klikkelyd kan jeg nærmest forsikre deg om at den ikke har lenge igjen.

Endret av Loefthal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare et program som kloner/kopierer det du har på disken din så du kan legge det inn på en annen disk, eller lagre det for den saks skyld. Acronis-verktøyet er også veldig brukervennlig. Jeg er litt i tvil om hva som skjer med Windows-lisenser ol. når man bruker et slikt program, men det burde ikke by på problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...