Gå til innhold

MSI 865PE NEO2-FIS2R og ATI Radeon 9600 Atlantis Pro

Ronin

Anbefalte innlegg

Skal mekke en pc til en kompis som det er mulig å spille og sånnt på. Hadde valgt ut ovennevnte hovedkort og skjermkort da jeg kom til å tenke på at det var mye rart med ATI og et visst chipset før, ting kræsjet eller noe. Noen som vet om disse er kompatible?

Er dette skjermkorete noe tess? Han ville ha burken så stille som mulig.

Takker på forhånd

Ronin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor må alle ha ATI???? har ingen skjønt det at ATI ofte har problemer med kombitabilitet sammen med andre komponenter!!!!!!! sats heller på Nvidia (det kommer en ny versjon FX 5700) som kommer i midten av denne måneden!!!! sats heller på den.. tror Nvidia har tatt seg sammen nå og skal gi ATI sortimentet et j***** slag under beltestedet!!!! (håper jeg da).. ATI er jo bra kort men de tenker ikke helt på å tilpasse kortene slik at de passer alle produktene....

Lenke til kommentar
hvorfor må alle ha ATI???? har ingen skjønt det at ATI ofte har problemer med kombitabilitet sammen med andre komponenter!!!!!!! sats heller på Nvidia (det kommer en ny versjon FX 5700) som kommer i midten av denne måneden!!!! sats heller på den.. tror Nvidia har tatt seg sammen nå og skal gi ATI sortimentet et j***** slag under beltestedet!!!! (håper jeg da).. ATI er jo bra kort men de tenker ikke helt på å tilpasse kortene slik at de passer alle produktene....

Godt poeng. Grunnen til at jeg valgte ATI her er at jeg har et 9700Pro kort selv som jeg aldri har hatt problemer med + at Ultimate Edition er passiv. Høres ikke FX korta ut som en flyplass da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...