MysticoN Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Kjøpt meg en ny bil (2007) og til min store forskrekkelse var det verken Aux eller blå tann på bilen. Heller ikke på baksiden av anlegget. Så hva er enkleste og beste måte å koble telefonen over på bilstereon? Snakk om en Mazda 6 2007. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) FM-sender. Fungerer greit nok, men er egentlig ikke noe å rope hurra for. Edit: For musikk, ikke telefonfunksjoner. Endret 19. desember 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Se om du kjenner igjen spilleren din her, så kan du bruke en slik: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1082_1136/products_id/2878 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) @Phileas Fogg - Hadde dette i gammle bilen min, lydkvaliteten var noe dårlig. selv for mine ører. @cossiemk1 - skal hente bilen i dag, så dette skal jeg finne ut av. Virket som en god løsning om den støttes, men lurer litt på hvordan det blir med ledningen. virker ikke som om det er noe plass til å dra ut ei ledning ved anlegget. har du noe eraring på dette? kanskje det blir like billig/fint å kjøpe nytt anlegg? Trenger vel ikke å koste så mye for et enkelt anlegg? Har lite peiling på dette så må vel sikkert få noen til å motere dette for meg. Dumt det ikke finnes et bil anlegg med kun radio/aux og uten CD spiller. Liker ikke å støtte den bransjen :/ rart at det ikke var aux utgang på baksiden. skulle tro at dette var ganske standard fra 2006 og utover. Endret 20. desember 2012 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå