Gå til innhold

Hjelp til kjøp av snowboard

annaeiram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å finne lengde på brettet så kan du måle lengden mellom haka og ned til oppå foten på deg selv. Det er det anbefalte.

Når du er nybegynner så trenger man kanskje ikke starte med det aller beste. De meste som selges på sportsbutikker av en vist størrelse er bra i massevis. Så jeg ville anbefalt å sett om du finner noen du liker i en sportsbutikk.

Og en ting til, du burde få hjelp til montering fordi det er ganske avansert å gjøre alene for en nybegynner, fordi bindingene skal stilles inn ned på millimeternivå

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil anbefale deg et snowboard som ikke er stivt, men mykt da du er nybegynner. Ikke kjøp det beste og dyreste brettet du finner. Disse pleier å være stive og er laget for avanserte kjørere.

Brettet bør rekke opp til et sted mellom haken og nesen.

Snowboardsko bør du prøve i sportsbutikker før du evt. bestiller på nett. Det finnes mange forskjellige type bindinger, så husk og les hva det står om de forskjellige bindingene.

Et nytt brett skal slipes før du bruker den, og etter hver sesong! Dette får du gjort i de fleste sportsbutikker.

Jeg anbefaler deg Burton. Jeg har hatt forskjellige brett fra Burton i noen år nå, og alle har vært sykt smooth å kjøre med!

Endret av Frk. Snasen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...