Gå til innhold

Hvilket av disse to skjermkortene?

tunefish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg villeg gått for 4200 8x

8x AGp grafikk fuler stompen :D

jeg håper inderlig du er klar over at forskjellen mellom et 4xagp kort og 8xagp er NULL atm...

kjøp det kortet som koster minst av de 2..

du kommer ikke til å oppleve noe forskjell.

Lenke til kommentar

ja det er jo lurt å tenke på det at ti 4400 er dog litt bedre enn 4200 så sats heller på det!!! men hvorfor vil du ikke heller kjøpe FX 5200 eller 5600.. det er jo bare noen lapper ifra den prisen på GF 4

og 8x har noe å si men ikke i dagens applikasjoner!!! det er med båndbredde og overføringen som utbedres hvis man har agp 8x... ingen vits.. kortet er da utdatert til den dagen det er full utnyttelse av agp8x.

lapette jeg skal si du er dum azz det står jo overalt at det er bare salgstriks med agp 8x!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

I praksis vil du ikke merke forskjell på 4x og 8x! Ikke laget skjermkort eller Hk som kan utnytte 8x 100% enda så. Men hvorfor ikke gå for et radeon 9600 atalntis 128 mb kort ? Det kortet knuser kortene du har funnet og koster omtrent det samme.

rettelse. SÅ på komplett nå at de har skrudd opp prisene sine betraktelig. Da jeg kjøpte 9600 kort så kosta de 999, nå koster de 1500 spenn.. hm,,.

Lenke til kommentar
Hvor legger dette kortet seg da?

MSI GeForce4 Ti4800SE 128MB DDR DVI

Hva er forskjellen?

Dette kortet er litt dårligere enn radeon 9700, er vel omtrent lik ytelse som på 9600pro tenker jeg. Men mitt råd til deg er å kjøpe et Billig sapphire radeon 9600np Atlantis kort. Dette kortet har jeg hatt og er meget fornøyd.

Det er også vifteløst, så det bråker ikke! :)

Klokker også meget bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...