KatrinaS Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Kva bitrate er musikken på mobilen på? Er ikke sikker, men har 4s så kan du finne ut? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er ikke sikker, men har 4s så kan du finne ut? Kanskje... men du må sjekke noko først. Bruker du berre Spotify på mobilen? Ikkje musikk-appen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Kanskje... men du må sjekke noko først. Bruker du berre Spotify på mobilen? Ikkje musikk-appen? Hva mener du? Jeg har ikke råd til musikk selv. Deler premium med familie. Bruker det på pc og der er det ta lyd... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Hva mener du? Jeg har ikke råd til musikk selv. Deler premium med familie. Bruker det på pc og der er det ta lyd... Jaja, men bruker du Spotify-appen på mobilen? Er det den du spiller musikk med? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Jaja, men bruker du Spotify-appen på mobilen? Er det den du spiller musikk med? Ja, så klart. Spotify ville jo ikke funket ellers. Og hva hjelper det å vite det egentlig? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Okei, var berre det eg lurte på. Opne Spotify-appen, klikk på "more" nede til høgre, velg "music quality" og sjekk om "Normal", "High" eller "Extreme" er huka av, under "Sync". Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Okei, var berre det eg lurte på. Opne Spotify-appen, klikk på "more" nede til høgre, velg "music quality" og sjekk om "Normal", "High" eller "Extreme" er huka av, under "Sync". Extreme på alt som alltid. Hadde på, men har ikke synca i ekstrem. Gjør det nå Endret 21. desember 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Er vel kanskje det som var problemet då Fungerer det bra no? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Er vel kanskje det som var problemet då Fungerer det bra no? Funker mye bedre. Nå kan jeg i hvertfall bruke iphonen når jeg reiser er fortsatt ikke det samme som på pc, men det er veldig bra allikevel Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Funker mye bedre. Nå kan jeg i hvertfall bruke iphonen når jeg reiser er fortsatt ikke det samme som på pc, men det er veldig bra allikevel Hva eksakt er problemet? Bare dårlig lyd? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Hva eksakt er problemet? Bare dårlig lyd? Jeg mener at iphone ikke viderefører den beste lydkvaliteten.. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Jeg mener at iphone ikke viderefører den beste lydkvaliteten.. Det kan godt hende, gå til en spesialbutikk, og prøv med forsterker. (Som 4sound eller soundgarden ) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Det kan godt hende, gå til en spesialbutikk, og prøv med forsterker. (Som 4sound eller soundgarden ) Kan man teste de der også? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Kan man teste de der også? Stikk innom å spør, de sier oftest ja! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Stikk innom å spør, de sier oftest ja! Ok, da gjør jeg det etter jul en gang. Takk for tips da Men et spm: er det mulig å bruke control talk™ gjennom forsterkerne også? Altså mikrofon og pause, neste knapp osv? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ok, da gjør jeg det etter jul en gang. Takk for tips da Men et spm: er det mulig å bruke control talk™ gjennom forsterkerne også? Altså mikrofon og pause, neste knapp osv? Vet ikke helt, mest sannsynelig ikke Du kan jo alltids prøve ^^ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2012 Vet ikke helt, mest sannsynelig ikke Du kan jo alltids prøve ^^ Hmm. Det er jo mye mer praktisk enn å ta opp telefonen for å snakke eller bytte/pause sang osv. Jaja. Får se hva det blir til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå