Stevenbe Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hei, har ikke mulighet å printe ut flybilletten i en papirforstand pga har ikke skriver.. Er det en mulighet å printe ut billetten på Gardemoen flyplass evnt sjekke inn og få skrevet ut via mobil app? Reiser med Lufthansa i morgen tidlig. Litt sent ute.. men bedre sent enn aldri. Any takers? Noen som evnt har sjekket inn med baggasje med mobil app? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Lufthansa=SAS - Burde holde i massevis med et referansenummer og gå i skranken å sjekke inn. Da får du boardingpass (flybiletten) der. Trenger en smule lenger tid til innsjekk (utenlands 1 time før, innenlands 30 min før), men dette er det samme om du skal sende bagasje uansett. Tror at sas/lufthansa har elektronisk innsjekking på flyplassen på samme måte som Norwegian - da kan du enten taste inn referansenummer, eller scanne en kode du har fått til mobilen (dersom du har smartphone). Referansenummer + elektronisk innsjekk + selvbetjent bag. drop = kjapt og greit Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Knall, har allerede checket-inn via nettet. Men tenkte i og med at jeg ikke får skrivet det ut.. med mindre jeg løper ned til clas olshon og brenner bort 400,- på det. Da er det bare å til elektronisk innsjekkingen da og få billettene der ty for rask respons! Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ta med referansenummeret - skulle det (mot all formodning) ikke gå ann å få bilettene og evt. bagasjemerkelapper på sas/lufthansa automatene går du bare i skranken å ordner det på gamlemåten - slik vi gjorde før i tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå