mobilen.no Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Denne adapteren sørger for at din gamle bil får både DAB-radio og håndfri for under 1000-lappen Test: Tiny Audio C2 DAB-adapter Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Den burde hatt Bluetooth A2DP også. Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg trenger en slik enhet, men uten FM-sender (bedre med line in på bilstereoen) og med bluetooth A2DP og handsfree (m/ mikrofon og støydemping). Som ikke koster skjorta. Og helst litt mer plasseringsvennlig, ikke alle biler som har sigarett-tenneruttak på gode plasser, tar mye plass med en skjøtekabel også. Lenke til kommentar
Incoming opinion Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Irriterar meg at ein ikkje kan få stasjonsnamn/-info på bildisplayet og velgje stasjon med dei vanlege knappane på bilstereoen. Burde jo ikkje vere verre enn at denne sendaren sender på fleire FM-frekvensar, ein for kvar DAB-kanal, og inkluderar stasjonsinfo i signalet. I område med færre andre FM-kanalar (utanfor dei 4 store byområda i Noreg) burde det ikkje vere vanskelig å finne nok ledige frekvensar. Dessutan burde sendaren sjølv oppdage forstyrrande frekvensar for så å oppdatere sine sendefrekvensar. Viss han også sender stasjonsinfo burde autosøk-funksjonen på bilstereoen rask kunne finne den nye frekvensen sjølv. Lenke til kommentar
valdes Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bruker jeg fm overføring får jeg kun lyd fra venstre høyttaler. Bruker jeg Aux ledning får jeg kun lyd fra høyre høyttaler og med bedre lyd. Noen som vet hva jeg gjør feil. Lenke til kommentar
valdes Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Bruker jeg fm overføring får jeg kun lyd fra venstre høyttaler. Bruker jeg Aux ledning får jeg kun lyd fra høyre høyttaler og bedre lyd. Gjør jeg noe fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg