fjordchen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Den gamle mobien min er i ferd med å ta kvelden og jeg vurderer å kjøpe meg en smart telefon. Jeg har ikke hatt det tidligere, men det er absolutt fristende å kjøpe det. Stråling fra mobilen er noe som opptar meg og jeg lurer på om det er noen som vet hvilke smart telefoner som har lave SAR verdier, i følge Grønn hverdag bør den ligge på under 0,6W/kg. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Her et søk fra Prisjakt.no på mobiler med maks 0,6 W/kg. Du kan filtrere søket videre basert på pris, operativsystem, funksjoner, osv. Overskrifter fra i høst: Aftenposten: Kan ikke påvise at mobilstråling er skadelig NRK: Avviser all fare ved mobilstråling Lenke til kommentar
winspar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hei. Legger ved noen lenker til den siden jeg synes jeg er best ift. dette. Ikke bare se på SAR, men se det i forhold til sendestyrke (Sendeleistung). Totalen blir her omtalt som connect-Strahlungsfaktor. Lav stråling har mobiltelefoner med lav SAR og høy effektiv sendestyrke. En mobil med lav SAR og lav sendestyrke kan med andre ord stråle mer enn en mobil med høy SAR og høy sendestyrke. http://www.connect.d...Bestenliste.pdf http://www.connect.d...ung-374582.html Den gamle mobien min er i ferd med å ta kvelden og jeg vurderer å kjøpe meg en smart telefon. Jeg har ikke hatt det tidligere, men det er absolutt fristende å kjøpe det. Stråling fra mobilen er noe som opptar meg og jeg lurer på om det er noen som vet hvilke smart telefoner som har lave SAR verdier, i følge Grønn hverdag bør den ligge på under 0,6W/kg. Endret 19. desember 2012 av winspar Lenke til kommentar
fjordchen Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå