Marthe-Ma Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hei Jeg skal prøve å ha en ryddig forklaring. Jeg bestilte i 2010 en OCZ vertex 2 120GB SSD. Denne ble ødelagt. Jeg fikk en ny OCZ vertex 2 120GB SSD i erstatning. Denne ble også ødelagt. Jeg fikk da (på min forespørsel) en Intel 320 120GB SSD i erstatning. Prisen på OCZ vertex 2 og Intel 320 var på det tidspunktet lik. Denne er nå også ødelagt. Jeg har dermed bedt om jeg kan heller få en Intel 240GB 330 SSD i erstatning da prisen på denne er lik Intel 320 SSDen som siste ble ødelagt. Selgeren hos netshop begynte nå å snakke om en OCZ vertex 3 120GB, som på nåværende tidspunkt er billigere enn Intel 330 disken. Spørsmålet mitt er egentlig: Når jeg sender Intel 320 disken i retur, har jeg da krav på erstatning for denne, eller for den originale OCZ vertex 2 som jeg kjøpte for 2 år siden? Det er en litt merkelig situasjon egentlig. - Martin Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Her er vel produktet omlevert to ganger allerede, jeg ville nok spurt pent om å få igjen pengene mine... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Du har krav på å enten heve kjøpet eller få et produkt tilsvarende det du kjøpte som omlevering. Du kan ikke kreve en 240GB disk, og prisen har egentlig ikke noe som helst å si når det gjelder hva du har krav på å få omlevert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå