christoff Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 halla folkens hva er det greiene dere snakker om / frps Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ettersom at det er tidenes beste... ikke bare det jeg liker best nå må jeg si Settlers II, og Age of Empires Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Close Combat serien, spesielt Close Combat III. Hearts of Iron. Panzer General, Scorched Earth. Mvh. S. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Airborne Assault: Red Devils over Arnhem.Detta spel är helt klart bäst i RTS-kategorin.För omgångsbaserat, och rent generellt föredrar jag Combat Mission-serien. Del tre, CMAK, skall släppas någon gång i vinter. För ett mer taktiskt upplägg med mindre enheter gillar jag Steel Beasts som är en väldigt realistisk modern pansarstridssimulator. Bland icke-militära strategispel gillar jag bl a Tropico PI och Railroad Tycoon. Warcraft och C&C är inte mycket strategi, utan mest en fråga om att kunna röra musen snabbast... /Olle Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 starcraft Age of Mythology! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 WarCraft III:The Frozen Throne! Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Age of empire 1 og 2 Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg synes at WC Frozen Throne er veldig bra, men C&C Zero Hour er å drit bra! Synd at man ikke kan lage båter!! :grine: Lenke til kommentar
Choo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Warcraft 3, Rise of Nations, Total War spillene og Age of Empires serien! Warcraft 3 er faktisk ganske strategi basert, microcontrol, bygge nøy, følge med, forsiktig.. tenke... André. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 warcraft serien er ikke akkurat strategi på sitt beste, underholdende ja, strategisk, nei.. det er vel ikke et skikkelig strategisk spill i form av rts ute på markedet, vi får vel neppe se noe slikt uansett, først og fremst vil det bli for innviklet for mesteparten av markedet, spesielt for de som først og fremst mener warcraft 3 er et strategisk mesterverk warcraft serien er underholdende, samme er starcraft, men at man må være veldig strategisk, neh. jeg setter generals over warcraft 3, rett og slett fordi min mening er at generals gir deg utallige flere muligheter for å angripe fienden, for meg er warcraft 3 blitt for lineært mens i generals opplever jeg enda å bli overrasket over noen av løsningene til motstanderen. så multiplayer messig foretrekker jeg generals på 1 plass, wc3 på 2 og starcraft på 3. single player messig har jeg command and conquer tiberian dawn på første plass, først og fremst fordi det sannsynligvis ikke finnes et spill som har et så solid gameplay at du føler deg som en del av historien, fmv sekvensene som brukes til å gå gjennom historien og oppdragene er et mesterverk. oppdatering: det mest strategiske spillet for øyeblikket vil jeg påstå er hidden and dangerous 2 Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Command and Conquer Generals Zero Hour. beste online spill ever! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Tidenes strategispill må være settlers serien og Warcraft 3 ROC & TFT Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvorfor ingen har nevnt Homeworld og Eminente Ground Control er uforståelig. Sistnevnte GrounD Control er jo pokker meg det beste strategi spillet som er laget til dags dato Gleder meg som en liten unge til 2 ern kommer. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Egentlig bør det ikke være et tema å diskutere. Age Of Empires Enkelt og greit best. Men Colonization har hatt sine storhetstider! Gi oss en oppfølger!!!!! :gretten: Lenke til kommentar
banzay Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 nå er det c&c Generals *grin* ... Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Starcraft:brood war *grin* Warcraft3:TFT!!!!!!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nå kan det diskuteres hva som er et strategispill da. Noen mener det er "bygg-base-og-hær-og-knus-din-fiende", mens andre, som jeg, mener det er spill som Blitzkrieg som er sikkelige strategispill. Blitzkrieg er og blir det beste strategispillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Mine favoritter: C&C Red Alert C&C Red Alert 2 Tar med AOE serien også siden eg spilte det masse Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 beste REAL time: WC3 / X-COM Apocalypse beste TURN based: X-COM Ufo defence /enemy unknown foresten så er battlezone drittbra fps/rts!!! (jeg er en X-com 1,2og3 fan!) Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Railroad Tycoon synes jeg er best av strategispillene, det er egentlig utrolig sammensatt, særlig når man begynner å få et par hundre tog og ditto stasjoner, og utgiftene skal balanseres med inntektene: selge, kjøpe, oppgradere, skrote, rive, bygge nytt... Blitzkrieg er også bra! Særlig om man er tysk og må klare seg med alle de underlegne tanksene. Da må man tenke, tenke, tenke...og handle lynkjapt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå