b_torivar Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 noen som har noe de vil dele??? jeg er stor fan av disse type spillene og vil høre litt om hva folk mener er det beste av de beste strategi spillene. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 bf er ikke et strategi spill Lenke til kommentar
b_torivar Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 kommer ann på hvordan du spiller det. du kan springe på skyte alt du ser, men stiller du opp vanskelighets graden og konsentrerer deg litt så kan det hende at du må bruke hodet litt. Den lille fixe menyen som de fleste har tatt en titt på helt øverst på sjermen gjør ikke dette spillet noe mindre strategi aktig Lenke til kommentar
do'h Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 har du spillt på net i det siste det er Cs med tanks, vis du vil ha det mer strategisk kan du laste ned experiens WW2 det er en mod som gjør alt mer realistisk. men det er fremdeles ikke et strategi spill, warcraft er et strategi spill selv om det ikke er så jævlig strategisk Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Uten tvil Sjakk, ingenting er mer strategisk. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Sid Meyers Civilization Starcraft Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 TBS: Civilization 3 RTS: Warcraft 3 Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 noen som har noe de vil dele???jeg er stor fan av disse type spillene og vil høre litt om hva folk mener er det beste av de beste strategi spillene. Etter min menig er tidenes beste strategi spill StarCraft/BroodWar, dette spillet er verdt absolutt alle pengene jeg betalte for orginal cdene(Det er ikke oftet jeg betaler ... Lenke til kommentar
eught Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 TBS: Heroes of Might And Magic 2 RTS: C&C: Red Alert Lenke til kommentar
laerda Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er da ingen tvil: Warcraft III: The Frozen Throne Man må tenke og være kjapp. det nytter ikke å bygge en hær og sende den inn i en fiendeleir uten mål og mening. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ja WC har mye strategi i seg. Beste spill ever: Heroes of Might and Magic 3 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 StarCraft: BroodWar Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 C&C Generals er bare konge Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ehh.. noen som har glemt Rise of Nations, det er jo genialt Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 hmm, har ikke testa Rise of Nations ennå!! Får vel se hva jeg kan får gjort med det hvis det er så bra som du sier det er! Lenke til kommentar
Ojei Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Rise of Nations kan absolutt anbefales ja. RON er et av de mer gjennomførte strategi spillene jeg har lagt henda på. Likte du Age of Empire/Mythologi + Empire earth, vil du elske RON. Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 brooodwaaar, eier alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå