Majjan Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Vi har spilt Crysis 3 og pratet med spillets produsent. Les hele saken Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hunter modusen gir meg assosiasjoner til Hirogens i Star Trek, i samme gate som Predators: http://en.wikipedia.org/wiki/Hirogen Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 In before Crysis 2 ødela Crysis og dummet ned serien for konsoller. Lenke til kommentar
eplekasse Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Virker som at dette er optimalisert for PC denne gangen? I hvert fall ut i fra det han sa. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 dem kan sikkert ta det i mange rettninger. men en ting dem ikke kommer seg unna er fram droppings,screen tearing osv... hvis dem da ikke optimiserer koden ordentlig for vært system. en ting er sikkert vi får noe kvalitet som crysis1 var igjenn.. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 dem kan sikkert ta det i mange rettninger. men en ting dem ikke kommer seg unna er fram droppings,screen tearing osv... hvis dem da ikke optimiserer koden ordentlig for vært system. en ting er sikkert vi får noe kvalitet som crysis1 var igjenn.. Skrevet i fylla? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er fortsatt skeptisk til spillet. Crysis var morsomt nok til at jeg spilte gjennom det fire ganger eller noe i den stilen. Crysis 2 var derimot ekstremt kjedelig i tillegg til den kjipe byen. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 etter å ha spilt far cry 3, så tviler jeg på at crysis 3 vil fenge meg...er utrolig kjedelig å gå fra fritt landskap til lukkede scenarioer og kjipe ting som spessielt crysis 2 var... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg spillte en del av Crysis3 MP alpha testen, og jeg likte iallefall det lille jeg fikk prøvd. Vet ikke hvordan SP blir da men. Gleder meg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå