KnullePetter Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Ler av lotto, og mener spilleautomater er noe bedre form for gambling? Ja, utbetalingsprosenten er høyere, som ved alt annet når det gjelder norsk tipping, men det betyr jo ikke at det er noe smart valg å "gamble" på spilleautomater. Lær deg sportsbetting eller poker så snakker vi gambling. Noe annet er bare tull og ren tilfeldighet, som du vil tape på i lengden UANSETT. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Spilleautomater er for trege folk som ikke skjønner at det er garantert tap over tid. Reel 1: Du Reel 2: har Reel 3: tapt! 2 Lenke til kommentar
Big_Bang Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Quad sli titan hadde jeg kjøpt ? Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Ler av lotto, og mener spilleautomater er noe bedre form for gambling? Ja, utbetalingsprosenten er høyere, som ved alt annet når det gjelder norsk tipping, men det betyr jo ikke at det er noe smart valg å "gamble" på spilleautomater. Lær deg sportsbetting eller poker så snakker vi gambling. Noe annet er bare tull og ren tilfeldighet, som du vil tape på i lengden UANSETT. Så du mener sportsbetting er bedre? Noen må vel tape der også? Jeg tror faktisk tilbakebetalingsprosenten er lavere der enn på spilleautomater. Ta foreksempel Jackpot 6000 da, der skal tilbakebetalingsprosenten være på hele 98%? Kan det stemme? Jeg spiller nesten bare de aller nyeste spilleautomatene, eller såkalte videoautomater nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 kjøpt skolen å satt fyr på den.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Ikke gjør det, du trenger den hvis du skal lære deg å skrive norsk. Endret 14. mars 2013 av BadCat 3 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Fjernet all gjeld for meg og min familie Kjøpt meg et hus Tatt lappen Kjøpt stefaren min frem i køen for nyretransplantasjon Dannet et eget selskap Reist verden rundt Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 [*] Slettet all gjeld [*] Kjøpt meg en splitter ny BMW M5 [*] Kjøpt meg en strøken leilighet med havutsikt [*] Studert i ro og mak uten bekymringer for stipend og lån [*] Fordelt litt på familien 1 Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Fjernet all gjeld for meg og min familie Kjøpt meg et hus Tatt lappen Kjøpt stefaren min frem i køen for nyretransplantasjon Dannet et eget selskap Reist verden rundt Fornuftig med andre ord! ^ Dannet et eget selskap sier du? Hva skal du drive med der da? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Svært som du bumper reklamen din... 1 Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Svært som du bumper reklamen din... Du er veldig aktiv her du, men en annen ting jeg har merket er at nesten alt du skriver er negativt! Hva gjør deg glad BadCat? Ler av lotto, og mener spilleautomater er noe bedre form for gambling? Ja, utbetalingsprosenten er høyere, som ved alt annet når det gjelder norsk tipping, men det betyr jo ikke at det er noe smart valg å "gamble" på spilleautomater. Lær deg sportsbetting eller poker så snakker vi gambling. Noe annet er bare tull og ren tilfeldighet, som du vil tape på i lengden UANSETT. Jeg spiller veldig mye sportsbetting, og også forsåvidt mye poker! Det er absolutt ikke bare dyktighet der, det er ganske store elementer av flaks i begge to i min mening! Spilleautomater er for trege folk som ikke skjønner at det er garantert tap over tid. Reel 1: Du Reel 2: har Reel 3: tapt! Dine ord, jeg mener dog at spilleautomater er morsom underholdning hvor man også kan vinne en god slant! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Slutt med bumpingen av reklamen din. 1 Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Slutt med bumpingen av reklamen din. Forstår ikke helt hva du mener her BadCat! Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Levd. Det tror jeg nok at jeg skulle gjort og, kanskje litt for bra egentlig! Man er jo i prinsipp økonomisk uavhengig hvis man vinner noe slikt! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hvor bruker du å spille hend? Selv bruker jeg som regel betsson eller norsk tipping, 290 mill i eurojackpot! lol Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hadde jeg vunnet en såpass stor sum så har jeg stilt opp på kontoret til lånekassen for å tilbakebetale studielånet mitt i kontanter. Etterpå så har jeg nok ringt alle jeg kjenner, booket en bar, pub e.l. for resten av dagen og lagt igjen kortet mitt i baren og hatt en helsikkes til fest Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Hadde jeg vunnet en såpass stor sum så har jeg stilt opp på kontoret til lånekassen for å tilbakebetale studielånet mitt i kontanter. Etterpå så har jeg nok ringt alle jeg kjenner, booket en bar, pub e.l. for resten av dagen og lagt igjen kortet mitt i baren og hatt en helsikkes til fest Hahaha, fantastisk å stille opp på kontoret med en koffert full av tikroninger! Lenke til kommentar
H1ghR0ller Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Ikke helt relevant til denne tråden, men fant ingen andre om spill og gambling på nett! Hva synes du om Mats Zuccarello saken som pågår nå? Er det rett av Norsk Tipping å oppføre seg på måten de gjør? Er det på tide å se litt lengre enn monopolet? Siste oppdatering i saken på Nettavisen: http://www.nettavisen.no/sport/vinter/article3622382.ece Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du så vell en mulighet til å bumpe reklamen din. Når skal denne tråden stenges, egentlig? Og for å kommentere saken, så har Norsk Tipping helt rett. Men de sa det på en ufin måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå