Gå til innhold

Project cars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan si hvordan spillet er med kontroller?

Fungerer helt fint. Jeg bruker en xbox kontroller mens jeg venter på at G27'n kommer med posten. Man har muliughet for masse justeringer slik du får akuratt den feelingen som passer deg. Men du får aldri samme presisjon som med ratt og pedaler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg har primært brukt xboxen til spill de siste årene, men etter et par omganger med pcars på xbone så gravde jeg fram g27 og kjøpte spillet på steam. Det  ble en helt annen verden og jeg føler at jeg får mye mer tilbake fra spillet nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

For være ærlig så aner jeg ikke, sånn rett ut av boksen synes jeg det føles greit. Forskjellige biler yter forskjellig motstand, men jeg aner ikke hvordan en bra ffb skal føles da jeg aldri har prøvd et sett hvor det er riktig innstilt. Eneste jeg noen gang har gjort med en ffb var å skru den av i gt6 da den var så ille at jeg var redd for å vrenge bordet jeg benyttet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig planer om å ikke kjøpe spillet før det kom på tilbud. Men jeg er utrolig glad for at jeg kjøpte spillet.

Nydelig grafikk, herlig lyd ifra bilene, bra valg av biler og baner.

Storkoser meg, og elsker at det er så mange forskjellige option man kan justere på, likte spesielt pitstop (synd at du ikke kan se pitcrew)

Er det mulig å slå av det med at dashbordet blir blurry når du har på deg hjelmen (om det var forstålig)?

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne appen http://www.pocketplayground.net/pcars-dash.htmltil Ipaden (29kr tror jeg, også til android) og har den stående ved siden av pc skjermen. Kan virkelig anbefales til purister som ønsker å kjøre uten HUD. Man får MASSE detaljert info om bilen, laptimes,split, posisjon, fuel, dekktemp +++ og alt er i realtime.

Kjøpte appen (Android) men etter jeg har kjørt et løp med en bil og vil bruke en annen, så registrerer ikke appen at jeg har byttet bil og viser ingen info. Må alt-tab og starte programmet på pcen og nettbrettet på nytt.

Er det noe du også har opplevd?

En annen ting, andre som reagerer på lyden som kommer om man kræsjer eller er borti autovernet eller tar nede bakken? Lyden høres veldig... statisk ut, eller det er ikke en fin lyd i det hele tatt.

Lenke til kommentar

likte spesielt pitstop (synd at du ikke kan se pitcrew)

Men, det er jo auto-control der O.o

Siterer meg selv, det var ekstremt mange 800-2000 sekunders straffer i RD's Online løp p.g.a AI som kjørte for fort i pit! Og generelt mye problemer online forøvrig.

Lenke til kommentar

Mitt største problem med nye spill er DLC-spamen og i det hele tatt det at man i realiteten i dag kjøper en stor demo fremfor hele spillet ettersom det renner ut både meningsløse og meningsfulle DLC-pakker i hytt og pine etter utgivelsen. 

Så hva vet folk om DLC'er og denslags når det kommer til Project CARS? Blir dette et "problem", eller er det noen med noe konkret kunnskap om hva planene til utviklerne er når det kommer til denne sykdommen?

Lenke til kommentar

Vurderer dette til PC, siden det er der jeg har ratt og pedaler(G25).

Hvordan er det å spille offline? Er karrieremodusen bra?

Skjermkortet mitt er gammelt, et HD6970, tror dere det vil funke greit, eller må jeg skru ned veldig mye?

Lenke til kommentar

Vurderer dette til PC, siden det er der jeg har ratt og pedaler(G25).

Hvordan er det å spille offline? Er karrieremodusen bra?

Skjermkortet mitt er gammelt, et HD6970, tror dere det vil funke greit, eller må jeg skru ned veldig mye?

Det kan jo hjelpe å se noen videoer av karrieremodusen. Man trenger ikke akkurat å være redd for spoilers i et bilspill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...